Голови ОДА матимуть заступників з впровадження реформи місцевого самоврядування Кабінет Міністрів України 4 червня прийняв розроблений Мінрегіоном проект постанови «Деякі питання діяльності обласних, Київської міської державних адміністрацій», якою передбачається введення додаткової посади заступника голови місцевої державної адміністрації з впровадження реформ у сфері місцевого самоврядування.
Колективне звернення переходить на рівень електронної петиції Громадяни зможуть звернутися до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційні веб-сайти відповідних органів або веб-сайти громадських об’єднань.
Здійснення педагогічної діяльності начальником відділу освіти місцевої держадміністрації дозволяється Міністерство соціальної політики України у листі від 27.01.2015 р. № 74/13/84-15 зазначило, що робота за сумісництвом регламентується постановою Кабінету Міністрів України від 03.04.1993 р. № 245 «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» (далі — постанова № 245) і спільним наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінфіну від 28.06.1993 р. № 43 «Про затвердження Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» (далі — наказ № 43).
Дисциплінарна відповідальність і антикорупційне законодавство За вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, зазначені в частині першій статті антикорупційного Закону, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності. Про те, яка дисциплінарна відповідальність установлена для порушників антикорупційного законодавства, поговоримо у цій статті.
Антикорупційні обмеження: використання службових повноважень чи службового становища Антикорупційним Законом встановлено низку норм, які за змістом є обмеженнями та заборонами певних видів поведінки посадових осіб, а за призначенням — засобами запобігання корупції. Усі ці інструменти становлять комплекс антикорупційних механізмів, які мають на меті виступати перешкодами на шляху вчинення корупційних правопорушень. У цій статті пропонуємо розглянути таке антикорупційне обмеження, як використання службових повноважень чи службового становища.
Про адміністративні корупційні правопорушення Закон України № 1700-VII «Про запобігання корупції» з 26 квітня майже повністю замінив Закон України від 07.04.11 р. № 3206-VI «Про засади запобігання і протидії корупції». Згідно з новим Законом за корупційне правопорушення встановлено кримінальну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність, а вже за правопорушення, пов’язане з корупцією, встановлено кримінальну, адміністративну, дисциплінарну та/або цивільно-правову відповідальність.
У цій статті розглянемо відмінність між правопорушенням, пов’язаним з корупцією, і корупційним правопорушенням, та відповімо на запитання: чому застосовуються різні види юридичної відповідальності.
Перевірка декларацій на достовірність: знайомство з новим порядком Довгоочікуваний порядок перевірки достовірності інформації з антикорупційних декларацій набув чинності. Порядок дає далеко не усі відповіді, на які ми сподівалися. Що й не дивно — він у першу чергу стосується податківців, які будуть перевіряти декларації, а не декларантів та уповноважених осіб, у яких є купа запитань з приводу перевірок. Та й не може Мінфін брати на себе невластиві функції та надавати роз’яснення з питань, не віднесених до його компетенції. А отже, доки не запрацює Національне агентство з питань запобігання корупції, доведеться якось викручуватись та самим «вижимати» з того, що є, відповіді на запитання, актуальні для нас з вами. Як кажуть, де немає співця — послухаєш і горобця…
Організація роботи з документами (ч. 1) У кожній установі, організації, на підприємстві документи знаходяться в постійному обігу. Усе документальне оформлення управління й документообіг з метою його реалізації здійснюються через діловодство. Основними завданнями, яке висуває суспільство перед сучасними службами діловодства, є встановлення єдиного порядку роботи з документами в установі, документаційне забезпечення на основі використання сучасної техніки, автоматизованої технології роботи з документами і скорочення кількості документів. Тому найважливішим завданням для сучасних служб діловодства постає оптимальне здійснення документообігу в традиційному й електронному вигляді.
Психологічний супровід кадрової роботи: професійне вигорання Сучасні тенденції змін основних принципів державної структури не можуть не викликати напружень, тривог, суперечливих реакцій, а відповідно і стресів. Зміни завжди потребують перехідного етапу та супроводжуються періодом адаптації. Якщо цей період не затягується, особистість має достатньо психофізіологічних сил для переходу на інший рівень функціонування. Якщо цей рівень узгоджується з баченням життєвих перспектив людини, тоді можна вважати, що новації впроваджені вдало. А якщо ні? Надмірне збудження, агресія, роздратування… і як наслідок — матеріальні збитки. Пропоную у цій статті детально розглянути явище професійного вигорання.
Порядок організації адаптації працівників Вінницького апеляційного адміністративного суду Сучасні темпи життя вимагають від кожного з нас швидкого і якісного виконання роботи. У час постійних змін у законодавстві, високої плинності кадрів, скорочення штату державних службовців та, як результат, збільшення навантаження на працівників гостро постає питання не тільки у якісному підборі працівників, а й у їх підготовці до початку роботи у новому колективі. Тож про адаптацію новоприйнятих працівників — у цій статті.
Ненормований робочий день і відрядження: чи є точки дотику В установі працює працівник, посаду якого у колективному договорі віднесено до переліку посад з ненормованим робочим днем. Цей працівник періодично перебуває у службових відрядженнях. Чи зараховувати дні відрядження до стажу роботи, що дає право на щорічну додаткову відпустку за ненормований робочий день?
Переукладання або продовження контракту: кадрові наслідки З керівником комунальної установи укладено контракт, строк дії якого закінчується 03.06.2015 р. Прийнято рішення про переукладання контракту з таким працівником ще на один строк. Чи необхідно укладати новий контракт або можна продовжити дію чинного? Чи припиняються трудові відносини у такому випадку? Як відобразити такі зміни у кадровому діловодстві та трудовій книжці працівника?
Зарплатний бар’єр для «неслухняних» керівників У держоргані провели скорочення штату в січні 2015 року. Чи можемо ми при нарахуванні зарплати керівним працівникам не враховувати зарплатне обмеження в розмірі 15 мінімальних зарплат? Якщо так, то з якої дати?
Спецперевірка & секретар cелищної ради Чи потрібно проводити спеціальну перевірку відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» щодо секретаря селищної ради. Якщо потрібно проводити, то до чи після обрання на посаду?
Звільнення внаслідок невідповідності займаній посаді через стан здоров’я Працівникові райдержадміністрації була встановлена група інвалідності. Що повинен зробити керівник, одержавши висновок медико-соціальної експертної комісії (МСЕК)? Як установити факт виявлення невідповідності працівника займаній посаді або виконуваній роботі за станом здоров’я? На підставі якої норми законодавства про працю можна звільнити зазначеного працівника?