Сторінка антикорупціонера: погляд із середини на деякі актуальні питання. Здійснення повноважень під зовнішнім контролем Ми раді вітати наших читачів. Серпень, який наразі на дворі, нагадує нам про те, що літо вийшло на фінішну пряму. Незабаром настане осінь. Але це не вплине на ріст активності в антикорупційній політиці, що наразі спостерігається. Ми продовжуємо обговорювати тему конфлікту інтересів. Основною темою цієї статті буде зовнішнє врегулювання конфлікту інтересів, зокрема здійснення повноважень під зовнішнім контролем.
Які документи візуються уповноваженою особою з питань запобігання корупції Уповноважена особа з питань запобігання корупції відмовляється візувати накази, зокрема з питань заохочень співробітників установи, без надання їй письмових пояснень, чому встановлені саме такі розміри заохочень. Тож які документи візуються уповноваженою особою з питань запобігання корупції?
Службові повноваження: використання обмежено Стаття 22 антикорупційного Закону містить обмежувальні норми щодо використання службових повноважень чи становища. Про що саме йдеться у цій статті, що мається на увазі під використанням службового становища, розглянемо у цьому матеріалі.*
Вихідна допомога: коли, кому і скільки? Звільнення — справа непроста. Іноді воно вимагає від нас чимало сил. Але як би бурхливо не відбувався розрив відносин з роботодавцем, працівник, який звільняється, повинен отримати усе, що йому належить. Щонайменше — кровно зароблену зарплату. При цьому він може навіть не підозрювати, що в деяких випадках йому належить ще й вихідна допомога. В яких випадках, в якому розмірі і коли виплачується така допомога, ми розповімо в статті.
Чи підтверджується відсутність працівника на роботі довідкою медичної установи Без вагомих підстав не прийти на роботу не можна. Це знає кожен працівник. Невихід на роботу без поважних причин загрожує як мінімум поясненням з начальством, як максимум — звільненням «за статтею» за прогул. Давайте ж розберемося, що таке прогул, які причини відсутності на роботі можна вважати поважними і чи можна підтвердити факт неможливості виходу на роботу за станом здоров’я не лікарняним листком, а лише медичною довідкою.
Особливості реалізації статті 41 Закону України «Про державну службу»: теорія і практика В умовах входження України до європейського правого та політичного простору особливого значення набуває інститут державної служби, як невід’ємна частина функціонування правової держави та громадянського суспільства. Проте його ефективне функціонування є неможливим без досконалого нормативного-правового регулювання суспільних відносин, які виникають, змінюються та припиняються з приводу прийняття осіб на публічну службу, проходження служби та припинення служби на посадах публічних службовців.