№3

Місцеве самоврядування, березень, 2016/№ 3 Інші номери журналу ›
  • Польський досвід адвокаційної ролі асоціацій ОМС та розбудова їхньої інституційної спроможності Саме під такою назвою пройшов навчальний візит до Польщі представників органів місцевого самоврядування та неурядових організацій з 28 лютого по 5 березня поточного року. Щиро вдячні Швейцарсько-українському проекту «Підтримка децентралізації в Україні» DESPRO та Фонду солідарності Польщі за нашу участь у візиті. Програма візиту була щільною: у Варшаві учасники делегації ознайомилися з роботою Департаменту фінансів місцевого територіального самоврядування Міністерства фінансів Польщі, Спільної комісії уряду і територіального самоврядування, Фонду розвитку інформаційного суспільства, Бюро Асоціації польських міст, Регіональної Рахункової палати, Мазовецької воєводської адміністрації. У Познані делегати вивчали роботу гміни Раконєвіце, Повітового староства у Ґродзіську Великопольському, Великопольської асоціації Центр суспільної освіти і навчання, Адміністрації маршалка Великопольського воєводства, Асоціації ґмін та повітів Великопольщі, Асоціації сільських ґмін Республіки Польща. За браком місця у цьому випуску газети коротко розповімо про досвід роботи Спільної комісії уряду і територіального самоврядування та Великопольської асоціації Центр суспільної освіти і навчання.
  • Фестиваль «Дитятко» збільшує призовий фонд номінації «Місцеве самоврядування — це ми!» у П’ЯТЬ разів! Кожен з нас мріє жити в заможній та успішній країні, мати європейський рівень життя, бути впевненим у майбутньому. Водночас одна людина просто чекає на зміни, інша — навпаки, сама ініціює та реалізує такі зміни. Номінація «Місцеве самоврядування — це ми!» і заснована, щоб знаходити та підтримувати найбільш активних, талановитих, чутливих до перетворень та новацій, допитливих та наполегливих.
  • Реєстрація по-новому: Закон № 835 у дії (частина 3) Ми продовжуємо сиквел, присвячений новим повноваженням органів місцевого самоврядування у сфері реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців. Нагадаємо, що в попередніх частинах статті ви мали змогу ознайомитися з основними положеннями, які стосуються самої процедури реєстрації, зокрема, юридичних осіб: створення, припинення, внесення змін до відомостей про неї тощо. В цій же частині буде описаний порядок вчинення реєстраційних дій: що є підставою для реєстрації, який строк її вчинення, випадки відмови в реєстрації тощо. Новий матеріал зорієнтований на органи місцевого самоврядування як суб’єктів державної реєстрації. Тож знайомтеся.
  • Закон № 911: швидка допомога чи економія? Поточний бюджетний рік ознаменувався цілою низкою змін, що стосуються не тільки бюджетної та трудової сфери, але й соціальної. Зокрема, Законом України від 24.12.15 р. № 911-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» було уведено в дію чимало нововведень, про які треба поговорити. Адже даний документ прийнято з метою створення умов для стабілізації фінансового стану держави та удосконалення окремих положень соціальної політики.
  • Скільки отримає місцевий бюджет від «нерухомих» доходів у 2016 році? Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Він є однією зі складових податку на майно та належить до місцевих податків. Якщо ставки транспортного податку та плати за землю місцеві ради мають обов’язково встановити на своїй території, то цей податок, виходячи із норм ПК, — на розсуд ради. Цього разу ми детально розглянемо зміни, які відбулися в адмініструванні зазначеного податку у 2016 році, та з’ясуємо, як збільшити надходження від нього до місцевого бюджету та на що можна використати отримані кошти.
  • Актуальне запитання. Про оплату добових у відрядженні, якщо у програмі семінару вказана кава-брейк Підкажіть, як враховувати у відрядженнях перерву на каву?
  • Актуальне запитання. Про здійснення підвозу учнів у 2016 році за рахунок освітньої субвенції Чи можна відділу освіти районної державної адміністрації за кошти освітньої субвенції здійснювати підвіз дітей до дитячих садочків та шкіл у 2016 році? І друге запитання: чи можна сільській раді здійснювати підвіз дітей та вчителів, якщо освітні заклади перебувають на фінансуванні району?
  • Електронні публічні закупівлі — уже реальність (частина 2) Продовжуємо розглядати тему електронних публічних закупівель, розпочату у попередньому номері газети вже підписаний Президентом України.
  • Реєстри територіальних громад: нові повноваження ОМС В цій статті ми поговоримо про чергову порцію нових повноважень, які на законодавчому рівні були делеговані органам місцевого самоврядування, який набрав чинності 29.12.15 р. Більш детально про це читайте нижче.
  • Діловодство в ОМС: основні вимоги (частина 3) Закінчуємо розгляд вимог Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін’юсту від 18.06.15 р. № 1000/5. У другій частині статті ми зупинилися на правилах зберігання документів у діловодстві. У цій, останній частині статті, приділимо увагу питанням проведення експертизи цінності документів та комплектування архіву.
  • Методичні рекомендації щодо складення, подання та оприлюднення Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі