№9

Місцеве самоврядування, вересень, 2016/№ 9 Інші номери журналу ›
  • Як зберегти те, що треба списати, або Про збереження комунального майна 20.04.16 р. Уряд своєю постановою № 301 визначив процедуру списання з балансу міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, державними підприємствами та органами місцевого самоврядування багатоквартирних будинків, у яких розташовані приміщення приватної та інших форм власності. З одного боку, передача таких будинків до ОСББ допоможе ефективно утримувати багатоквартирні будинки та їх прибудинкові території. З іншого — позбавляє ОМС комунального майна, яке можна передати в оренду. Але з цієї ситуації є вихід, про який ми й будемо говорити у статті.
  • Шкільний автобус: чи можна придбати? Приводом для написання статті стало наступне запитання від читача: «Як правильно провести співфінансування придбання шкільного автобуса між сільською та районною радою? Чули, що з місцевого бюджету треба виділити на це менше коштів, ніж передбачалось раніше? Чи це так? Чи може наша рада придбати автобус, чи його може придбати лише район?». Тож надаємо відповідь.
  • Оренда комунального майна: проблемні питання До редакції та на Форум на порталі «Бухгалтер» від читачів надходить безліч запитань щодо оренди комунального майна, зокрема щодо індексації орендної плати та самої процедури передачі в оренду комунального майна. Тож у цій статті розглянемо найбільш складні питання, які турбують органи місцевого самоврядування у поточному році.
  • Актуальне запитання. Про витрати на навчання Для стимулювання роботи у сільській місцевості сільська рада об’єднаної територіальної громади бажає виділити кошти місцевого бюджету на здобуття освіти медсестри, яка потім буде працювати у лікарні на території об’єднаної територіальної громади. Чи можливо це?
  • Актуальне запитання. Про виплату грошової винагороди голові ОСББ Мешканці багатоквартирного будинку створили об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (ОСББ) та визначили голову правління ОСББ. Чи можна виплачувати йому заробітну плату за рішенням загальних зборів членів ОСББ, наприклад, як винагороду за працю?
  • Актуальне запитання. Про проведення незалежної оцінки орендованого майна Наша селищна рада у 2011 році передала в оренду нежитлове приміщення. Договір оренди укладався строком на один рік та автоматично пролонгувався на той самий строк до поточного року. Нещодавно від орендаря надійшла заява з проханням провести незалежну оцінку цього майна, оскільки остання оцінка проводилась більш як три роки тому. Чи правомірні вимоги орендаря? Як діяти в цьому випадку? Чи можна за заявою орендаря проводити незалежну оцінку чи маємо чекати закінчення дії договору, доки його не пролонговано на наступний період?
  • Актуальні запитання щодо застосування ПЦМ Місцеві ради, які мають відносини з Державним бюджетом, під час розроблення проектів місцевих бюджетів на наступний рік обов’язково мають застосовувати програмно-цільовий метод. У зв’язку з цим виникає велика кількість запитань. Ми зібрали найактуальніші з них і підготували відповіді.
  • Щодо застосування законодавства у сфері закупівель Витяг із листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 01.07.16 р. № 3302-06/19552-07
  • Щодо складення, подання та оприлюднення декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у 2016 році (ч. 1) ПЕРЕДМОВА За «доброю» традицією після кількох відтермінувань та гучних скандалів дуже важливий для нашої держави процес було запущено. Отже, система електронного декларування почала діяти з 1 вересня, а відповідно, у осіб, які мають вперше подати «антикорупційну» декларацію у 2016 році, є 60 днів для складення та подання декларацій за 2015 рік за новою формою (див. Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції (далі — НАЗК) «Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування» від 10.06.16 р. № 2, зі змінами від 18.08.16 р.). Слід одразу відзначити, що НАЗК добре зробило свою роботу у частині методичної допомоги та надання роз’яснень — і у період масового декларування ми вступаємо із цілою низкою досить чітких та грамотних документів, які надають відповіді на значну частину запитань, що можуть виникнути у людини під час заповнення декларації. І вперше за багато років такі громіздкі за обсягом документи (бо запитань під час заповнення декларації дійсно виникає чимало) написані дуже простою та доступною мовою, яка буде добре зрозуміла навіть людям без профільної освіти. Завдання цієї статті — у першому наближенні ознайомити читачів із ключовими моментами здійснення електронного декларування та звернути увагу на певні новації, з якими ви не стикалися, заповнюючи декларації у паперовому вигляді.
  • Щодо складення, подання та оприлюднення декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у 2016 році (ч. 2)
  • Розробляємо Регламент виконавчого комітету У попередньому номері газети і дійшли висновку, що хоча необхідність його розробки законодавством не вимагається, але наявність такого документа значно упорядковує роботу виконавчого комітету та сприяє злагодженню дій всій зацікавлених осіб. Тож, як і обіцяли, розробили для вас примірний зразок Регламенту виконавчого комітету сільської (селищної) ради, який ви зможете використати у своїй роботі.
  • Реєстрація місця проживання: оформлюємо адмінпорушення В одному з номерів нашого видання, якими затверджені відповідні інструкції. В результаті виявилося, що їх положення дещо різняться в принципово важливих моментах, які полягають у правильному застосуванні правових норм. Тому ми вирішили поділитися з нашими читачами таким собі «примірним» документом (інструкцією), який ми склали спираючись на вже затверджені вами інструкції, але додатково опрацювавши кожне положення на його відповідність вимогам чинного законодавства. Рекомендуємо вам ознайомитись з ним та звірити власні інструкції. Можливо, ви віднайдете певні «ляпи», які не запізно буде виправити.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі