Особливості організації військового обліку в ОМС Незважаючи на те, що минув певний час від затвердження постановою КМУ від 07.12.2016 р. № 921 Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних, дотепер в ОМС виникають запитання щодо організації і ведення військового обліку. Нещодавно до редакції журналу надійшло запитання з приводу того, на кого саме з працівників ОМС повинні бути покладені обов’язки із ведення персонального військового обліку військовозобов’язаних працівників відповідної ради за наявності в штаті і завідувача військово-облікового бюро, і спеціаліста з юридичних питань. Пропоную розібрати ситуацію детально.
Витяг із технічної документації не є рішенням суб’єкта владних повноважень Як ви вже могли здогадатись, у цій статті розглянемо справу щодо оскарження витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. Зазначимо, що ця справа пройшла усі судові інстанції та насамкінець крапку у цій історії поставив Верховний Суд. Так, із назви статті частково зрозуміло, що у своїй правовій позиції ВС зробив висновок про те, що витяг із технічної документації не є рішенням ОМС. Що це означає та чому це рішення ВС буде корисним для ОМС, — розглянемо далі.
Зміна назви посади: чи потрібна згода працівника? У період перебування працівника ОМС у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку на підставі рішення відповідної ради до штатного розпису ОМС було внесено зміни: виведено із штату одиницю спеціаліста ІІ категорії (юриста), введено спеціаліста І категорії . При цьому про зміни, які відбулись, працівник дізнався тільки при виході на роботу, у трудовій книзі зазначені зміни не відображені. Як правильно змінити назву посади працівника та який алгоритм дій ОМС, поговоримо у нашій статті.
Удосконалюємо напрямок ведення договірної та претензійної роботи Одним із напрямків діяльності ОМС є договірна робота. З метою полегшення зазначеного напрямку доцільно мати розроблений та затверджений ОМС Порядок організації договірної роботи в раді (зразок примірного Положення був опублікований у нашому виданні № 12/1, грудень, 2018). Залежно від структури вашої ради та з урахуванням кількості осіб (відділів, секторів), які відповідають за зазначений напрямок, процедура укладення (погодження) договору може бути розтягнена у часі та ускладнена людським фактором. Тому чіткі процедури (механізми), встановлені строки та міра відповідальності дозволить уніфікувати роботу із договорами.