Темы статей
Выбрать темы

Конфлікт інтересів у діяльності члена комітету з конкурсних торгів (частина 2)

Віра КОЗІНА, директор Департаменту видань для публічно-правової сфери Видавничого будинку «Фактор», адвокат Ярослава ДУБРОВА, головний спеціаліст Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА)

Щодо «шпаринок»…

На початку статті я згадувала про те, що з внесенням змін до Закону № 1700 у нас виникли механізми, які дозволяють не відхиляти пропозиції учасників закупівель з мотивів «пов’язаності» з членами комітету.

Це дійсно так — через колізію, яка в нас тепер виникає.

Як ви бачите, ст. 35 Закону № 1700 вказує на необхідність усунення від участі у прийнятті рішень (а можна й у роботі) колегіального органу (у нашому випадку — комітету з конкурсних торгів) того члена, у якого виникає конфлікт інтересів (у нашому випадку — щодо якогось учасника чи окремого питання закупівлі). А відповідно, якщо особа, у якої виникає конфлікт, буде усунута від роботи комітету, питання щодо «пов’язаності» із учасником процедури закупівлі зникне та підстав для застосування п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону № 1197, тобто відмови учаснику закупівлі в участі у процедурах, не буде.

Розглянемо ситуацію, коли Петренко І. П. б володіла 26 % акцій ПАТ «Ромашка».

Варіант, можливо, спірний, але для хорошого юриста не такий вже й безнадійний. Але звертаю вашу увагу, що тоді протокол засідання комітету з конкурсних торгів, на якому буде прийняте відповідне рішення, має виглядати дещо по-іншому:

img 1

* Усі імена та власні назви — вигадані.

img 2

img 3

Теги корупція
Следующая публикация
App
Скачайте наше мобильное приложение Factor

© Factor.Media, 1995 -
Все права защищены

Использование материалов без согласования с редакцией запрещено

Ознакомиться с договором-офертой

Присоединяйтесь
Адрес
г. Харьков, 61002, ул. Сумская, 106а
Мы принимаем
ic-privat ic-visa ic-visa

Мы используем cookie-файлы, чтобы сделать сайт максимально удобным для вас и анализировать использование наших продуктов и услуг, чтобы увеличить качество рекламных и маркетинговых активностей. Узнать больше о том, как мы используем эти файлы можно здесь.

Спасибо, что читаете нас Войдите и читайте дальше