(066) 87-010-10 Передзвоніть менi

Бюджетна бухгалтерія, серпень, 2014/№ 32/1 спецвипуск

  • Ще раз про головне: ключові аспекти здійснення державних закупівель Сфера державних закупівель є однією із тих сфер, де часто-густо змінюються так би мовити «правила гри», адже досить часто зазнають змін норми, що регулюють цю сферу. Однією із підстав такої мінливості є удосконалення правового регулювання відносин у сфері держзакупівель. З метою створення конкурентного середовища у сфері держзакупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції законодавцем прийнято Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VIІ, який набрав чинності 20 квітня 2014 року. Хоча скоро будемо святкувати півріччя нового Закону і, здавалося б, уже всі повинні вивчити його назубок, та багато учасників держзакупівельного процесу до цього часу не можуть точно визначитися, наприклад, з тим, чи підпадають вони під дію Закону № 1197, як правильно оприлюднювати інформацію щодо закупівлі, чи необхідно вимагати той чи інший документ тощо. Тож спробуймо акцентувати увагу на особливостях більшості змін, яких зазнала держзакупівельна сфера.
  • Актуально: оприлюднення інформації про закупівлю 20 квітня 2014 року набрав чинності Закон України «Про здійснення держаних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VІІ, проект якого був розроблений Міністерством економічного розвитку і торгівлі України з метою спрощення процедур державних закупівель, підвищення рівня прозорості та відкритості здійснення закупівель, створення умов для подолання корупції у сфері державних закупівель, а також наближення вітчизняного законодавства до європейських стандартів. Про це зазначається Уповноваженим органом в листі інформативного характеру «Щодо набрання чинності Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 30.04.2014 р.
Перейти до номеру
  • № 32
  • № 31
  • № 30
  • № 29
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить