Закон про держслужбу: знайомимося з new-версією Про перетворення державної служби говорять уже давно. І ось нарешті відбулося! Новий Закон про держслужбу, прийнятий «під завісу» 2015 року, почне працювати з 1 травня 2016 року. При цьому під нього мають бути розроблені повний віз і маленький візок нормативки. Як впоратися з таким обсягом інформації? Зараз головна мета — ознайомитися з основними положеннями Закону про держслужбу та наявної нової нормативної бази про держслужбу, ну а далі поповнюватимемо свій багаж знань «по ходу п’єси».
Помилково оприлюднено оголошення про закупівлю: чи можливо це виправити Установа оприлюднила річний план закупівель на веб-порталі та оголошення про проведення відкритих торгів (але у річному плані було заплановано проведення переговорної процедури). Потім були оприлюднені на веб-порталі всі необхідні документи щодо переговорної процедури (інформація про застосування, обґрунтування, акцепт). Також установа уклала договір про закупівлю. Однак коли ми принесли договір про закупівлю в Казначейство, нам сказали, що процедура задвоїлась, тому необхідно закривати обидві процедури закупівель, після чого починати нову — третю процедуру. Як це правильно зробити, щоб бути впевненим у тому, що такі процедури дійсно завершено, та не почати ще й третю? Що зробити в першу чергу? Чи потрібно оприлюднювати на веб-порталі повторно річний план закупівель?
Щодо оприлюднення нульового річного плану закупівель та додатка до нього У 2014 році в установі було створено комітет з конкурсних торгів, а мене призначено його секретарем. Наша установа ніколи не проводила тендерів, і очікувана вартість предметів закупівель жодного разу не перевищувала граничних сум, вказаних у Законі про закупівлі. Кожного року ми оформлювали протокол, ставили підписи, проставляли прочерки у річному плані закупівель та заповнювали додаток до нього, на підставі кошторису зазначали вартість предметів закупівлі. У 2015 році також оформлено річний план закупівель з прочерками, але його не було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу. Можливо, від самого початку не потрібно було створювати такий комітет в установі, а достатньо було підписувати нульовий річний план закупівель разом із додатком? А може, взагалі не обов’язково було оприлюднювати ці документи на веб-порталі ані в 2014, ані в 2015 роках?
Підкажіть, як краще нам діяти:
1) ліквідувати комітет заднім числом (початок 2015 року) і переробити план на реєстр закупівель для того, щоб уникнути покарань;
2) документи, які були оформлені в 2015 році, залишити, а вже у 2016 році ліквідувати комітет та скласти реєстр закупівель;
3) нічого не ліквідовувати, а в цьому році оприлюднити річний план закупівель на поточний 2016 рік з прочерками разом із додатком (оскільки очікувана вартість предметів закупівлі не перевищує граничні суми, передбачені в Законі про закупівлю)?
І ще одне запитання: чи має право начальник установи (держслужба) бути головою комітету?
Заняття у спортивних гуртках: чи звільняються такі послуги ВНЗ від ПДВ Вищий навчальний заклад має ліцензію МОН на провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти. Така діяльність передбачає надання освітніх послуг з метою забезпечення здобуття вищої, післядипломної освіти та задоволення інших освітніх потреб здобувачів вищої освіти та інших осіб. Також заклад надає послуги з проведення занять у спортивних гуртках у позанавчальний час. Чи правильно такі послуги віднести до заходів за спортивними напрямами, які проводяться у позанавчальний час? Чи звільняються зазначені послуги від обкладання ПДВ?
За яким КЕКВ придбати бензин у відрядженні У службове відрядження вирішено відправитися на службовому автомобілі. За яким КЕКВ при цьому слід провести видатки на закупівлю бензину під час відрядження?
Облік субсидій Студент ВНЗ денної форми навчання мешкає у студентському гуртожитку. Йому надано субсидію. Як обліковувати суму субсидії, яка надходить на рахунок навчального закладу?
Головний бухгалтер сільради: вимоги до посади У 2015 році до штатного розпису сільської ради введено посаду головного бухгалтера. Чи можна перевести на зазначену посаду працівника (посадову особу), який має середньо-спеціальну освіту (диплом молодшого спеціаліста)? Цей працівник упродовж декількох років працював бухгалтером другої категорії у цій же раді.
Надбавка за складність та напруженість у роботі соцробітникам відділень соцдопомоги вдома терцентру Соціальним робітникам відділення соціальної допомоги вдома територіального центру встановлені підвищення посадових окладів на 15 % у зв’язку зі шкідливими та важкими умовами праці та на 20 % за обслуговування осіб із значно зниженою рухомою активністю. При цьому виникає запитання: чи можливо цим працівникам встановити надбавку за складність та напруженість у роботі? Якщо так, то в якому розмірі? Чи є якісь обмеження у такому випадку?