№10

Бюджетна бухгалтерія, березень, 2016/№ 10 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Щодо порядку нарахування ПДВ на суму орендної плати за використання державного майна Лист від 04.02.2016 р. № 2383/6/99-99-19-03-02-15
  • Щодо проведення стандартизованої оцінки майна Лист від 01.02.2016 р. № 10-36-1671
  • Електронні закупівлі: відповідаємо на актуальні запитання Певна кількість бюджетних установ вже є учасниками пілотного проекту з впровадження державних закупівель в електронній формі. Сподіваємось, що протягом цього короткого часу установи відчули на собі основні переваги цього проекту. Але найближчим часом державні закупівлі будуть переведені на електронні рейки у більш широкому масштабі. Як вже зараз працювати та підготуватися до нових вимог законодавства? Коли обов’язково повинні перейти на електронні закупівлі бюджетні установи? Яка вартісна межа застосування електронних закупівель та як установлювати стартову ціну? Які вимоги можна прописати для учасників процедур? Які особливості проведення електронних закупівель? Відповіді на найбільш актуальні запитання ви знайдете у цьому матеріалі.
  • Як розподілити медичну субвенцію Медична субвенція надходить до району. Її розподіляє районне фінансове управління між центральною районною лікарнею та центром первинної медичної допомоги, тобто всього між цими двома закладами. Як правильно слід розподіляти медичну субвенцію між цими двома закладами? Чи існують якісь критерії розподілу?
  • Чи можна погасити податковий борг підприємства за рахунок селищного бюджету Селищна рада є засновником комунального підприємства. Станом на 01.01.2016 р. це підприємство має податковий борг у сумі 49400 грн. Чи може селищна рада прийняти рішення про виділення коштів з місцевого бюджету на сплату податкового боргу на підставі п.п. 96.1.1 ПКУ? Також нас повідомили про те, що у разі неприйняття такого рішення орган ДФС звернеться до суду із позовною заявою про стягнення податкового боргу з державного органу, в управлінні якого перебуває таке державне (комунальне) підприємство або його майно. Поясніть, чи має селищна рада підстави для прийняття рішення про фінансування витрат зі сплати податкового боргу комунального підприємства.
  • Кошти місцевого бюджету для комунального підприємства Комунальному підприємству необхідно здійснити відновлення документації, яка стосується системи водопроводу села, зокрема, заплатити за геодезичну зйомку 35 тис. грн. Чи може сільська рада виділити кошти з місцевого бюджету комунальному підприємству на такі цілі? Якщо так, то як правильно це зробити? За яким КЕКВ провести такі видатки? Чи потрібно укладати тристоронній договір між сільською радою, комунальним підприємством та виконавцем робіт? Якщо договір буде двосторонній — між комунальним підприємством та виконавцем робіт — то як сільській раді здійснити контроль за використанням виділених коштів?
  • Обліковуємо нагрудні знаки депутатів місцевих рад Районна рада придбала за рахунок коштів місцевого бюджету нагрудні знаки депутатів. Як обліковувати такі знаки?
  • Театр у дитсадку: як оформити проведення вистав До дошкільного навчального закладу комунальної форми власності раз на місяць приїжджають різні театри та дають вистави дітям за плату. Чи можна проводити такі вистави в дитсадку? Якщо так, то як це має бути правильно оформлено? Які існують дозволені способи здійснення плати за цю послугу батьками?
  • Чи можлива оренда за 1 грн. КЗ «Кіровоградський обласний центр науково-технічної творчості учнівської молоді» (навчальний заклад, який фінансується з обласного бюджету) просить роз’яснити: чи може розмір річної орендної плати за оренду нерухомого майна нашим закладом становити 1 грн.? Заклад орендує частину приміщень (751,3 м2), балансоутримувачем яких є Кіровоградський державний будинок художньої та технічної творчості, який з 2015 року фінансується з обласного бюджету.
  • Споживання комунальних послуг та енергоносіїв орендарем Наша бюджетна установа з 1 лютого 2016 року орендує частину приміщень першого поверху 5-поверхової будівлі (850 м2), балансоутримувачем якої є інша бюджетна установа. Як правильно оформити відносини з балансоутримувачем будівлі в частині сплати коштів за споживання комунальних послуг та енергоносіїв нашою установою? Чи можна такі відносини відобразити в договорі оренди? Хто і яким чином повинен зробити розрахунки споживання комунальних послуг та енергоносіїв?
  • Орендна плата: індексувати чи ні Наша бюджетна установа здає в оренду приміщення. Як нараховувати орендну плату — з індексацією чи без? Чи потрібно укладати додаткові угоди до договорів? Чи залишається орендна плата на рівні грудня 2015 року з індексацією?
  • Щодо утримання ПДФО із зарплати студентів (учнів)-практикантів з ПТНЗ Чи зобов’язане підприємство, що нараховує заробітну плату студентам (учням) ПТНЗ при працевлаштуванні під час проходження виробничої практики, нараховувати та перераховувати до бюджету ПДФО за умови, що заробітна плата студентам згідно зі ст. 53 Закону України «Про освіту» перераховується навчальному закладу, який, у свою чергу, виплачує 50 % з нарахованих сум на користь студентів?
  • Педагогічний стаж для виплати надбавки за вислугу років Прошу надати роз’яснення з питання зарахування роботи на посаді інспектора-методиста до стажу педагогічної роботи для виплати надбавки за вислугу років. З 01.11.84 р. по 29.01.88 р. я працювала інспектором-методистом Сокальського райметодкабінету. Чи зараховується робота на цій посаді до педагогічного стажу?
  • Підвищення окладу «за шкідливість» лікарю-інтерну рентгенологічного відділення лікарні Чи є правомірним підвищення посадового окладу у зв’язку зі шкідливими та важкими умовами праці лікарю-інтерну рентгенологічного відділення міської лікарні? Якщо так, то на підставі яких документів нараховується таке підвищення?
  • Перерахунок лікарняного після надання довідки з ПФУ Працівник установи у лютому 2016 року надав до відділу кадрів лікарняний листок за період з 12.01.2016 р. по 21.01.2016 р. Згідно з наказом керівника цього працівника прийнято на роботу з 19.11.2015 р. Заробітна плата за грудень 2015 року йому була нарахована у розмірі 1825 грн. Відповідно до записів у трудовій книжці на 01.01.2011 р. у працівника загальний страховий стаж складає більше 8 років. Протягом 2015 року (з 01.01.2015 р. по 18.11.2015 р.) цей працівник працював у іншого роботодавця. Як оплатити лікарняний такому працівнику?
  • Реорганізація місцевих рад: наслідки для працівників У минулому номері нашої газети був представлений матеріал, у якому докладно розглядалася юридична сторона процедури об’єднання територіальних громад*. Також у згаданому матеріалі були розглянуті питання трудових відносин з працівниками місцевих рад, що об’єднуються. Саме на цих питаннях ми вирішили зупинитися детальніше. Причому ми їх розглянемо з позиції гарантованих виплат таким працівникам.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі