№43

Бюджетна бухгалтерія, листопад, 2016/№ 43 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Щодо деяких питань штатних нормативів закладів охорони здоров’я Лист від 14.09.2016 р. № 10/1-13/Д-1/2629-16/23925 (витяг)
  • Щодо подвійної оплати бюджетними установами за перевищення лімітів споживання електроенергії Лист від 10.08.2016 р. № 32.4-вих/1005-16 (витяг)
  • Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю Лист від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06
  • Щодо перерахування до доходів бюджету коштів за здані дорогоцінні метали Лист від 20.09.2016 р. № 31-21020-12-10/26694
  • Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання Наказ від 13.09.2016 р. № 818 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 р. за № 1336/29466
  • Як застосовувати нові форми для обліку та списання основних засобів: поради Мінфіну Мінфін наказом «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання» від 13.09.2016 р. № 818 затвердив нові типові форми документів з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору, а також порядок їх складання. Якими є вимоги до оформлення нових документів, котрі бюджетні установи повинні застосовувати для обліку та списання основних засобів з 4 листопада 2016 року — дати набуття чинності наказом № 818? Які особливості заповнення цих документів та на що перш за все звернути увагу бюджетним установам?
  • Вносимо зміни до договору про закупівлю: старі договори — нові проблеми Ця стаття є коментарем до листа Мінекономрозвитку «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06*, у якому розглянуто питання про можливість унесення змін до договорів, які були укладені замовниками за результатами старих «паперових» торгів відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII. Також у листі висвітлені питання внесення змін до нових договорів про закупівлю, укладених за результатами проведення публічних електронних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIIІ. Давайте розглянемо ці питання більш детально.
  • Оренда майна у приватної фірми Державна установа протягом 2016 року орендувала приміщення у приватної фірми на підставі договору оренди, строк дії якого закінчується 31 грудня 2016 року. Згідно з умовами договору оренди орендар повинен за 30 днів письмово повідомити про розірвання договору оренди. Фактично орендоване приміщення було звільнено орендарем 30 вересня 2016 року, проте акт приймання-передачі майна не складався. Лист-повідомлення про бажання розірвати договір оренди був направлений установою 5 жовтня 2016 року. Через місяць орендодавець повідомив, що за установою рахується борг за оренду приміщення за жовтень 2016 року та за послуги електропостачання за 9 місяців 2016 року. Державна установа договір про відшкодування послуги електропостачання з приватною фірмою не укладала, в договорі оренди такі умови теж відсутні. Якими повинні бути подальші дії державної установи? Чи має право орендодавець не розривати договір оренди і вимагати сплатити орендну плату за жовтень і за послуги електропостачання за 9 місяців 2016 року? Коли вважати договір розірваним? (запитання з електронної пошти редакції: bb@id.factor.ua)
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі