Як застосовувати нові форми для обліку та списання основних засобів: поради Мінфіну Мінфін наказом «Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання» від 13.09.2016 р. № 818 затвердив нові типові форми документів з обліку
та списання основних засобів суб’єктами державного сектору, а також порядок їх складання.
Якими є вимоги до оформлення нових документів, котрі бюджетні установи повинні застосовувати для обліку
та списання основних засобів з 4 листопада 2016 року — дати набуття чинності наказом № 818? Які особливості
заповнення цих документів та на що перш за все звернути увагу бюджетним установам?
Вносимо зміни до договору про закупівлю: старі договори — нові проблеми Ця стаття є коментарем до листа Мінекономрозвитку «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю»
від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06*, у якому розглянуто питання про можливість унесення змін до договорів,
які були укладені замовниками за результатами старих «паперових» торгів відповідно до Закону України «Про
здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. № 1197-VII. Також у листі висвітлені питання внесення змін
до нових договорів про закупівлю, укладених за результатами проведення публічних електронних закупівель
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIIІ. Давайте розглянемо ці питання
більш детально.
Оренда майна у приватної фірми Державна установа протягом 2016 року орендувала приміщення у приватної фірми на підставі договору оренди, строк дії якого закінчується 31 грудня 2016 року. Згідно з умовами договору оренди орендар повинен за 30 днів письмово повідомити про розірвання договору
оренди.
Фактично орендоване приміщення було звільнено орендарем 30 вересня 2016 року, проте акт
приймання-передачі майна не складався.
Лист-повідомлення про бажання розірвати договір оренди був направлений установою 5 жовтня
2016 року. Через місяць орендодавець повідомив,
що за установою рахується борг за оренду приміщення за жовтень 2016 року та за послуги
електропостачання за 9 місяців 2016 року.
Державна установа договір про відшкодування
послуги електропостачання з приватною фірмою не укладала, в договорі оренди такі умови
теж відсутні.
Якими повинні бути подальші дії державної установи? Чи має право орендодавець не розривати
договір оренди і вимагати сплатити орендну
плату за жовтень і за послуги електропостачання за 9 місяців 2016 року? Коли вважати договір
розірваним?
(запитання з електронної пошти
редакції: bb@id.factor.ua)