№7

Бюджетна бухгалтерія, лютий, 2018/№ 7 Інші номери журналу ›
  • Інформаційна сторінка
  • Щодо атестації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, які працюють не за фахом Лист від 30.01.2018 р. № 2.4-227
  • Щодо застосування норм статті 119 КЗпПУ в частині надання громадянці гарантій щодо збереження місця роботи Лист від 20.11.2017 р. № 25-18/627 (витяг)
  • В якій формі переможець торгів повинен надати документи замовнику Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 17 Закону № 922 переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пп. 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 цієї статті. Проте в Законі № 922 не визначено, яким саме чином переможці надають замовникам документи згідно зі ст. 17 Закону № 922: в електронній формі чи паперовій. Якщо переможець завантажив документи та інформацію, передбачені тендерною документацією через електронну систему закупівель Prozorro, чи потрібно замовнику надсилати документи та інформацію, передбачені тендерною документацією, поштою?
  • На початку року укладено додаткову угоду: на яку суму оприлюднити звіт про виконання договору Наприкінці грудня 2017 року була підписана додаткова угода на продовження дії договору на час, необхідний для проведення процедури закупівлі на початку 2018 року. В січні 2018 року була укладена інша додаткова угода на суму, що не перевищує 20 % суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році. Чи враховувати суму додаткової угоди, укладеної у січні 2018 року (на суму 20 %), під час оприлюднення звіту про виконання договору?
  • Які форми фінансової звітності повинні подавати неприбуткові організації Відповідно до п. 46.2 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (далі — ПКУ) платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації з урахуванням вимог ст. 137 ПКУ.
  • Як обліковувати землю постійним землекористувачам Наша установа має документи на право постійного користування земельною ділянкою. Протягом тривалого часу ця земельна ділянка ніяк не обліковувалася. Вирішили виправити ситуацію. У зв’язку з цим постало запитання: як правильно обліковувати такі об’єкти — у складі основних засобів на субрахунку 1011 «Земельні ділянки» чи як нематеріальні активи на субрахунку 1214 «Права користування майном»?
  • Зміна вартості основного засобу: чи є підстави для перенесення на субрахунок 1113 На балансі установи у складі основних засобів обліковуємо основні засоби, які були придбані у 2014 році за КЕКВ 3110, коли вартісний критерій для них був установлений на рівні 2500 грн. (без ПДВ). На 01.01.2018 р. вартість таких об’єктів не перевищує не лише новий вартісний критерій (6000 грн.), але й старий, тобто менше 2500 грн. Чи необхідно перевести такі об’єкти зі складу основних засобів до складу малоцінних необоротних матеріальних активів (субрахунок 1113)?
  • Службове житло: все, що потрібно знати бухгалтеру бюджетної установи Використання в Україні службового житла має особливий правовий режим, що був установлений Житловим кодексом України та іншими підзаконними актами, прийнятими ще за часів Радянського Союзу. Звичайно, що прий няті останнім часом нормативно-правові акти з питань бухгалтерського обліку та звітності у державному секторі, орієнтовані на сучасне законодавство з питань управління державним і комунальним майном (зокрема, житла), власності тощо, не могли не змінити методологічні підходи до такого об’єкта обліку, як службове житло. Тому перед тим як перейти безпосередньо до бухгалтерського обліку службового житла, необхідно розібратися із нормами і вимогами сучасного законодавства у сфері житлово-комунальної галузі, управління державним майном, оформлення державної і комунальної власності. І головне — слід визначитися, як ці нові підходи впливають на бюджетні установи, які в діяльності орієнтовані, у першу чергу, на дотримання вимог бюджетного законодавства. У цій статті ми розглянемо нормативно-правове регулювання питань про службове житло в контексті нового чинного законодавства для бюджетних установ, процедуру набуття статусу службового житла, методологію відображення його в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності, розкриємо повний алгоритм дій, необхідних бюджетній установі для реалізації вимог законодавства.
  • Відпустка за свій рахунок: чи враховувати при розрахунку днів невикористаної відпустки Завгосп музичної школи звільняється 18.02.2018 р. Він використав 24 к. дн. відпустки за період роботи з 21.03.2016 р. по 20.03.2017 р., а при звільненні хоче отримати компенсацію за невикористану відпустку за період з 21.03.2017 р. по 18.02.2018 р. За скільки днів йому слід виплатити компенсацію за невикористану відпустку? Чи виключати з розрахунку дні перебування працівника у відпустці за свій рахунок?
  • Додаткова відпустка за стаж держслужби: чи компенсується за період мобілізації та військової служби працівника Держслужбовець з березня 2014 року по 04.01.2018 р. включно був мобілізований до Збройних Сил України з наступним переходом на військову службу за контрактом. За цей період працівнику виплачувався середній заробіток. Чи має право такий працівник при звільненні на компенсацію за невикористані основну та додаткову відпустки (за стаж держслужби) за період мобілізації та служби за контрактом, якщо він був звільнений від виконання службових обов’язків на цей період? Як розрахувати компенсацію за невикористану відпустку, якщо місяць звільнення (січень 2018 року) відпрацьовано неповністю?
  • Коригування норми витрат на обслуговування ветеранів війни Просимо надати роз’яснення щодо коригування на індекс споживчих цін (інфляції) норм грошових витрат на обслуговування ветеранів війни в Українському державному медико-соціальному центрі ветеранів війни, госпіталях, відділеннях, палатах для ветеранів війни у лікувально-профілактичних закладах у розрахунку на одного хворого на день. Чи необхідно на виконання постанови КМУ «Про збільшення норм грошових витрат на харчування та медикаменти в закладах охорони здоров’я для ветеранів війни» від 27.01.2016 р. № 34 проводити коригування на індекс споживчих цін (інфляції) норму грошових витрат за звітний рік та на початку року встановлювати збільшену? Чи потрібно на початок року зазначені (скориговані) норми затверджувати внутрішньо-госпітальним наказом за підписом головного лікаря? Оскільки ніяких роз’яснень щодо застосування цієї постанови немає, січень 2018 року ми починаємо з норми, зазначеної у постанові, тобто 55,00 грн. Це правильно?
  • Придбання вантажного велосипеда Чи може сільська рада придбати вантажний велосипед за ТКВКБМС 6060 «Благоустрій міст, сіл, селищ» за КЕКВ 3110, якщо вартість велосипеда складає 7800 грн.? У нас є 0,5 штатної одиниці прибиральника території. Заробітну плату прибиральник отримує за ТКВКБМС 6060. Його посадовою інструкцією передбачено перевезення сміття від урн до сміттєзбірника, перевезення посипних матеріалів і реагентів на відстань до 100 м. Програмою з благоустрою передбачено придбання вантажного велосипеда.
  • Збільшення обсягу резервного фонду Чи можна протягом року збільшувати обсяг резервного фонду місцевого бюджету?
  • Планування оборотного залишку коштів Чи обов’язково планувати оборотний залишок коштів?
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі