Валютні обмеження: НБУ «послабив хватку» Постанова Правління НБУ від 30.10.14 р. № 685 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України»
Зустрічайте нову форму податкової накладної — з «лікарською» ставкою ПДВ Вам уже відомо («БТ», 2014, № 44, с 48), що Мінфін своїм наказом від 22.09.14 р. № 957 затвердив нову форму податкової накладної, яка адаптована для нарахування ПДВ за ставкою 7 %.
Як і обіцяли, сьогодні ми детально розберемо усі новації як у формі ПН та додатках до неї, так і в Порядку її заповнення, адже ці зміни стосуються також пересічних платників, котрі не постачають ліків.
Додаткові угоди та РК: чи повинна збігатися кількість Приводом для написання цієї статті став лист одного з наших читачів: «Підприємство виконує роботи за договором із замовником (ремонт в офісі: укладання плитки, наклеювання шпалер, фарбування стін, заміна сантехніки тощо). Виписуємо ПН за передоплатою. Під час виконання робіт укладаємо додаткові угоди до договору (кілька разів на місяць), у яких вартість деяких виконуваних робіт змінюється, з’являються додаткові роботи. Чи потрібно при підписанні кожної додаткові угоди складати РК до всіх раніше виписаних ПН (коригувати ціну та кількість оплачених робіт), виходячи з нової загальної суми договору?» Що ж давайте розбиратися!
На підприємстві залишилися лише товари: як ліквідувати ТОВ У «БТ» 2014, №37, с. 29 розглядалися питання, пов’язані з ліквідацією підприємства. Ця тема зацікавила читачів, у зв’язку з чим ми вирішили продовжити розмову. Сьогодні розберемося з такою проблемною ситуацією: ліквідується ТОВ з одним засновником, внесок якого до статутного капіталу — 100000 грн. Основний вид діяльності — оптова торгівля. Грошові кошти на рахунку відсутні. Дебіторської та кредиторської заборгованості, основних засобів немає. Залишок нереалізованих товарів становить 230000 грн. Запитання полягають в такому: яким чином повернути засновнику внесок до статутного капіталу? За якими цінами? Звідки (з яких коштів) виплачується зарплата та внески з неї членам ліквідаційної комісії? З яких коштів сплатити ПДВ у разі умовної реалізації залишків товарів при скасуванні ПДВ-реєстрації? Що ж, давайте шукати відповіді на ці запитання разом.
Інвентаризація-2014. Частина I (організація та проведення) Щоб річна фінансова звітність була достовірною, вона повинна базуватись на реальних даних. Для цього звіряють бухгалтерські дані про активи і зобов’язання, що є рахуються «на папері», із реальними речами, до яких можна «доторкнутись». Тобто проводять інвентаризацію. Ця процедура традиційна, але час від часу, життя дарує сюрпризи і виникають ситуації, з якими раніше не стикались. Щоб полегшити інвенратизаційний клопіт, сьогодні ми нагадаємо, як організувати, провести інвентаризацію та оформити її результати. В наступному номері ми розкажемо, як врегулювати виявлені розбіжності та відобразити їх у обліку.