№11

Держслужбовець, листопад, 2015/№ 11 Інші номери журналу ›
  • НОВИЙ ЗАКОН ПРО ДЕРЖАВНУ СЛУЖБУ: ЩО ЛЮДЯМ, ТЕ Й НАМ Про необхідність розробки і прийняття нового Закону про державну службу останні 5 — 6 років не говорив тільки лінивий. У тому, що ним буде Закон від 17.11.2011 р. № 4050-VI, усі були впевнені на сто відсотків. Але — не судилося! Весною цього року до Верховної Ради було внесено новий проект нового закону, який пройшов перше читання. Це проект Закону України «Про державну службу» (реєстр. № 2490). Він був поданий Кабінетом Міністрів України і прийнятий Верховною Радою України за основу 23 квітня 2015 року. Ціле літо попри усі негаразди і плітки, що точилися навколо цього проекту, депутати, посадовці, залучені експерти і усі зацікавлені особи опрацьовували законопроект, який нарешті було винесено на друге читання. То що ж ми маємо на цей час? Давайте розглянемо основні положення проекту разом.
  • ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН: ПЕРЕХІД У ЕЛЕКТРОННИЙ ВИМІР З 28 жовтня набули чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення. Про внесені до ст. 5 та ст. 231 цього Закону зміни поговоримо у цій статті.
  • РЕЗУЛЬТАТ БОРОТЬБИ ПРАЦІВНИКІВ АПАРАТІВ СУДОВОЇ СИСТЕМИ, АБО КОЛИ КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОЧНЕ ВИКОНУВАТИ ЗАКОНИ
  • ПРЕВЕНТИВНІ ЗАХОДИ У БОРОТЬБІ З КОРУПЦІЄЮ: ПОСИЛЕННЯ ПРОЗОРОСТІ У СФЕРІ ВІДНОСИН ВЛАСНОСТІ 06.10.15 р. набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення прозорості у сфері відносин власності з метою запобігання корупції». Зазначений Закон направлений на уникнення корупційних ризиків — він спрощує механізми одержання деяких видів інформації, прирівнює інформацію, отриману з офіційних веб-ресурсів, до документів, що мають юридичну силу, і таким чином зменшує можливості для одержання неправомірної вигоди в обмін на довідку чи відповідь на запит.
  • АНТИКОРУПЦІЙНІ ЗАХОДИ: ДІЇ ВИКРИВАЧІВ
  • ПРИПИНЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ: ДІЇ КАДРОВОЇ СЛУЖБИ
  • РОБОТА ЗА СУМІСНИЦТВОМ: ЗАКОНОДАВЧІ АСПЕКТИ ТА ПРАКТИЧНІ СИТУАЦІЇ На підставі ст. 43 Конституції України кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності. Одним із цілком законних способів реалізувати своє конституційне право на працю є оформлення на роботу за сумісництвом. При цьому для державних службовців (як працюючих в органах державної влади, так і для працівників органів місцевого самоврядування), а також для працівників державних та комунальних підприємств, установ, організацій (тобто для бюджетників) робота за сумісництвом має свої особливості, які ми розглянемо у цій статті. Окрема увага приділена урядовим нововведенням, які торкнулися вимушених переселенців, а також прикладам із судової практики.
  • КОРУПЦІЙНІ ЗЛОЧИНИ: ПРО ТРЕТІХ ОСІБ, ЯКІ ЗНАЛИ АБО ПОВИННІ БУЛИ ЗНАТИ… В деяких статтях Кримінального кодексу, насамперед тих, що передбачають відповідальність за корупційні (в широкому розумінні) злочини, йдеться про їх вчинення в інтересах не самого суб’єкта злочину, а в інтересах інших (третіх) осіб. У цій статті розглянемо, про які злочини йдеться і хто такі «треті» особи».
  • ВТРАЧЕНО «ЛІКАРНЯНИЙ»: НАСЛІДКИ ТА ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ Листок непрацездатності, який більш відомий як «лікарняний» — це багатофункціональний документ, який має важливе значення, оскільки підтверджує поважність причини відсутності працівника на роботі, а також дає підстави для отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, допомоги по вагітності та пологах. А якщо лікарняний лист втрачено, чи є ця ситуація безнадійною? Про наслідки та необхідні дії, яких можна вжити для вирішення проблеми, поговоримо у цій статті.
  • ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА, КОРУПЦІЯ… Як розуміти поняття «творча діяльність держслужбовця» з урахуванням вимог законодавства про корупцію? Чи має право державний службовець на отримання додаткової заробітної плати, наприклад бути актором на 0,5 ставки (офіційно) в духовому оркестрі? (Одеська обл.)
  • СПЕЦІАЛЬНА ПІДСТАВА ДЛЯ ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКА-СУМІСНИКА: КОЛИ І ЯК ЗАСТОСУВАТИ У бюджетній установі здійснює трудову діяльність працівник-сумісник. Наша кадрова служба підібрала працівника, який може працювати як основний працівник на посаді, яку обіймає згаданий працівник-сумісник. Чи має право установа розірвати трудовий договір із працівником, який працює у нас на умовах сумісництва? (Київська обл.)
  • ВРАНЦІ ГРОШІ — ВВЕЧЕРІ СТІЛЬЦІ, АБО «ПОВНІ» ЛІКАРНЯНІ — ПІСЛЯ ДОВІДКИ ОК-7 Працівник прийнятий на роботу до установи з 03.08.2015 р. з посадовим окладом у розмірі 1397 грн., доплат і надбавок немає. Згідно з трудовою книжкою до цього він працював у інших роботодавців, у тому числі й у 2015 році. З 05.10.2015 р. по 16.10.2015 р. такий працівник хворів, листок непрацездатності надав 19 жовтня 2015 року. Поса- довий оклад у вересні 2015 року був підвищений до 1660 грн. У серпні — вересні 2015 року ним відпрацьовано всі дні за графіком роботи установи. Відповідно до записів у трудовій книжці працівника його трудовий стаж становить більше 15 років. Як оплатити лікарняний такому працівнику? (Миколаївська обл.)
  • ЯКИЙ ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ НА СЛУЖБУ ТИМЧАСОВИХ ПРАЦІВНИКІВ? Відповідно до ч. 5 ст. 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» на час відсутності (відпустки) посадових осіб органів місцевого самоврядування (крім виборних посад) для виконання їх повноважень можуть прийматися на службу особи за строковим трудовим договором (контрактом). Який порядок прийняття на службу тимчасових працівників? Які особливості правового регулювання таких відносин? (Тернопільська обл.)
  • ЗБЕРЕЖЕННЯ ПОСАДИ ЗА КОЛИШНІМ ДЕПУТАТОМ РАДИ Чи зберігається за колишнім депутатом ради, який працював секретарем ради, попередня посада керуючого справами виконавчого комітету? (Дніпропетровська обл.)
  • ШОДО ПРОЦЕДУРИ ЗВІТУВАННЯ СІЛЬСЬКИМ, СЕЛИЩНИМ, МІСЬКИМ ГОЛОВОЮ ТА ДЕПУТАТАМИ ПЕРЕД ВІДПОВІДНОЮ ТЕРИТОРІАЛЬНОЮ ГРОМАДОЮ* Роз’яснення Комітету з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування Верховної Ради України (витяг)
  • УПРАВЛІНСЬКА КОМУНІКАЦІЯ. КРИТИКА
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі