Визначення спеціальних вимог до кандидатів на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»: організаційний аспект З набуттям чинності Законом України «Про державну службу» у червні-липні поточного року була реалізована програма «Управління персоналом на державній служби» в рамках спільного проекту Представництва Фонду Ганса Зайделя в Україні і Національного агентства України з питань державної служби «Розвиток спроможності Нацдержслужби щодо замовлення та розроблення програми підвищення кваліфікації державних службовців».
В ході реалізації цієї програми виявилися проблемні суперечливі місця у нормативних документах щодо проведення процедур конкурсного відбору. Очевидно, що діюча система конкурсного відбору вимагає удосконалення, а методи відбору потребують доповнення та розвитку, зокрема у питанні формування і визначення спеціальних вимог до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В». У цій статті визначимося із спеціальними вимогами до кандидатів на зайняття посад категорій «Б» і «В».
Оплата праці держслужбовців і не тільки за new-правилами: збірник актуальних консультацій З 01.05.2016 р. сфера держслужби працює за новою нормативною базою. Зокрема, з цієї дати держслужбовцям, на яких поширюється дія Закону № 889, оплата праці здійснюється відповідно до нових правил. І цей перехід неминуче супроводжується масою запитань, які виникають безпосередньо при запровадженні норм на практиці. Як визначити оклад для окремих посад держслужби, який граничний розмір стимулюючих виплат, що з виплатою надбавки за вислугу років, чи змінилися умови оплати праці робітників держоргану? Це далеко не повний перелік наболілих запитань, на які у цій статті відповідає фахівець Мінсоцполітики.
Про початок роботи системи подання та оприлюднення декларацій Відповідно до пункту 5 частини першої статті 12, пункту 2 Розділу XIII «Прикінцеві положення» Закону України «Про запобігання корупції» Національне агентство з питань запобігання корупції оголосило про початок роботи системи електронного декларування. Як буде працювати зазначена система — давайте ознайомимося у цій статті.
Проведення службового розслідування: різна мета — різний порядок Новим Законом про державну службу визначено підстави, умови та мету проведення службового розслідування. Згідно з новелами цього Закону, службове розслідування може проводитися з метою захисту державним службовцем права на державну службу стосовно керівника держслужби чи держслужбовця вищого органу, а також з метою визначення наявності вини, характеру і тяжкості дисциплінарного проступку стосовно державного службовця. Залежно від підстав та мети проведення службового розслідування, законодавством встановлено різний механізм його проведення. Про правові аспекти, ким, відносно кого та з якою метою проводяться службові розслідування, пропонуємо поговорити у цій статті.
100 днів питань до нового Закону, або Досвід, набутий на рівні місцевої державної адміністрації Промайнула довгоочікувана дата — 1 травня 2016 року — дата набуття чинності новим Законом України «Про державну службу». Факт набуття чинності був як перший сніг на голову – всі знали, що це має трапитися, та від несподіванки це не врятувало.
До запровадження Закону органи, на яких він поширюється, виявилися не готовими, а запізнілі методичні рекомендації центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері державної служби, вийшли без поправки на відсутність підготовчого періоду, який мав би розпочатися ще десь у січні цього року для забезпечення проведення всіх процедур, передбачених трудовим законодавством.
Та ось вже серпень, а ми ще й на сьогодні «підтягуємо» першочергові перехідні питання – приймаємо рішення або зміни до поспіх прийнятих актів. Ось на цих першочергових питаннях, які затягнулися вже на 100 днів, і зупинимося.
Преміювання держслужбовців: нове Типове положення Наразі держоргани отримали Типове положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їх апаратів (секретаріатів). На кого поширюється це Положення, які передбачає види премій і підстави для преміювання?
Працівники Центрів СССДМ: що змінилося в оплаті праці Поясніть, будь ласка, з якої дати працівники районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (зокрема директор) позбавлені статусу держслужби? Які нормативні акти наразі регулюють оплатні питання для працівників Центрів СССДМ? Які документи ще тільки на стадії проектів і проходять погоджувальну процедуру із зацікавленими міністерствами?
Додаткова відпустка за стаж для посадових осіб ОМС: тривалість і порядок надання не змінилися У виконавчому комітеті сільської ради працює посадова особа органу місцевого самоврядування, яка досягне 10-річного стажу служби у цьому органі 08.12.2016 р. Чи має вона право на додаткову відпустку за стаж служби в органах місцевого самоврядування у зв’язку з оновленням нормативної бази у сфері держслужби?
Щодо перебігу конкурсного відбору в Державному агентстві рибного господарства України У червневому номері журналу «Держслужбовець» у матеріалі «Перехідний період при впровадженні Закону України «Про державну службу»: від революції до еволюції» був опублікован коментар громадського активіста Владислава Хмеловського (уривок підготовленого ним огляду) щодо перебігу конкурсного відбору в Державному агентстві рибного господарства України — на посаду начальника управління у Києві та Київській області та його результатів, який не відповідає дійсності. Зокрема, йдеться про те, що конкурс визнали таким, що не відбувся. Проте конкурсний відбір пройшов відповідно до всіх норм чинного законодавства, на посаду начальника було відібрано кандидата, а після проходження спецперевірок його було погоджено та призначено на посаду.