Нюанси визначення завдань і KPI службової діяльності держслужбовців за професійною ознакою окремих груп працівників Базовою точкою відліку процесу оцінювання є етап підготовки завдань, ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державних службовців, які займають посаду державної служби категорії «Б» або «В» (далі — Завдання, ключові показники). Водночас практичний досвід з організації підготовки Завдань, ключових показників на етапі визначення показників окремих професійних груп свідчить про складнощі в підборі індикаторів прогресу. Про певні нюанси визначення Завдань і ключових показників службової діяльності державних службовців, які займають посаду державної служби категорії «Б» або «В», за професійною ознакою окремих груп працівників — у цій статті.
Голова РДА & погодження КРІ З кінця 2017 року на голову РДА не поширюється Закон України «Про державну службу». Чи погоджує голова РДА завдання та ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності інших державних службовців (керівників структурних підрозділів апарату, керівників структурних підрозділів РДА — не юридичних осіб)? Чи беруть участь у погодженні чи визначенні завдань та ключових показників заступники голови РДА?
КРІ повинні відображати кінцевий результат В прикладах заповнення форми завдань та ключових показників, наведених у додатках до Методичних рекомендацій Нацдержслужби, ключові показники результативності сформульовані у минулому часі (як звіт про виконання завдань). Чи буде правильним застосування діє слів у минулому часі в даній формі?
Перегляд завдань і КРІ та їх збереження У випадку перегляду протягом року завдань і зміни, наприклад, одного з п’яти завдань — як правильно оформити форму завдань: заповнити повністю нову, в якій для зміненого завдання буде окремо позначено поле «переглянуто за результатами», а інші чотири завдання будуть залишені з поміткою «первинне», чи у бланку визначених раніше завдань у таблиці в графі «Завдання змінено» написати «так» і додати ще одну форму з одним зміненим завданням?
Антикорупційний календар: замість підсумку З чим Україна увійшла у 2018 рік, якими були антикорупційні здобутки/негаразди минулого року — про це ми поговоримо у своєму останньому антикорупційному календарі. Зупинимося на позитивних моментах, але водночас згадаємо і певні негаразди.
Сторінка антикорупціонера: погляд із середини на деякі питання Шановні читачі, ми розпочинаємо новий цикл статей під рубрикою «Сторінка антикорупціонера: погляд із середини на деякі питання», у якій буде приділятися увага певній актуальній на цей час проблемі.
Щорічна декларація без інформації щодо члена сім’ї декларанта: нюанси подання Суб’єкт декларування подає щорічну декларацію, але член сім’ї, який спільно проживав з декларантом, а у жовтні переселився у гуртожиток навчального закладу, відмовляється надати інформацію щодо своїх матеріальних статків. Що робити декларанту у такому випадку? Чи потрібно встановлювати факт спільного проживання? Чи передбачена антикорупційним законодавством відповідальність за ненадання зазначеної інформації?
Оклади в бюджетній сфері з 1 січня 2018 року За традицією новий рік розпочинаємо з нових соціально-економічних показників. Вони впливають і на розміри посадових окладів (тарифних ставок). Які розміри окладів у працівників бюджетної сфери у 2018 році? Про найпоширеніші бюджетні категорії, а конкретно про розмір окладів для них, і розповімо.
Звільнення у разі тривалої хвороби: право чи обов’язок роботодавця Працівник хворіє (загальне захворювання) більше чотирьох місяців, що підтверджують належним чином оформлені і надані до установи листки непрацездатності. Чи зобов’язаний роботодавець у такій ситуації розірвати з ним трудовий договір на підставі п. 5 ч. 1 ст. 40 КЗпП?
Працівник хворіє більше 4 місяців Працівник, який хворів протягом чотирьох місяців безперервно, був направлений лікарсько-консультаційною комісією на медико-соціальну експертну комісію (МСЕК). За результатами огляду МСЕК з 24.10.2017 р. йому встановлена 2 група інвалідності. З 26.10.2017 р. він вийшов на роботу (установа не скористалася правом звільнити працівника на підставі п. 5 ч. 1 ст. 40 КЗпП), але вже 1 листопада знову опинився на лікарняному (загальне захворювання). Чи підлягає оплаті період такої тимчасової непрацездатності? Якщо так, то як врахувати при розрахунку лікарняних дні, протягом яких документи працівника розглядалися на МСЕК (24 і 25 жовтня)?
Відпустка «на дітей»: що врахувати при звільненні Працівниця має двох дітей і перебуває у відпустці для догляду за другою дитиною до 3 років (малюкові 2 роки). Старшій дитині 12 років. 07.12.2017 р. вона вийшла на роботу на умовах неповного робочого часу, не перериваючи відпустку для догляду. Ця працівниця хоче звільнитися в січні 2018 року за власним бажанням. При цьому вона бажає використати додаткову відпустку на дітей за 2017 і 2018 роки (по 10 днів за рік, загальною кількістю 20 днів). Чи правомірні її вимоги?
Налагоджуємо комунікаційну мережу Без обміну інформацією організація просто не може існувати… Для того щоб узгодити свої дії і досягти спільної мети, усі співробітники повинні отримувати і відправляти певні відомості. Ось тільки часто буває, що хтось просто забув передати щось або не визнав за потрібне відзвітувати, поділитися уточненням, керівник поставив завдання не тому, хто реально повинен його виконувати, а той не відповів цьому самому керівникові, а пішов і поскаржився вищестоящому… Загалом, комунікаційна система, як і всі складні системи, нерідко збоїть… Яким чином налагодити обмін інформацією в організації? Які є правила та принципи? Якими бувають види комунікаційних систем? Про це все і не тільки — далі у статті.
Нові завдання для місцевих рад: законодавчі норми та практика Нормами Закону від 06.12.2016 р. № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» та постанови КМУ від 26.04.2017 р. № 295 «Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» запроваджено нові повноваження для місцевих рад. Йдеться про здійснення інспекторами праці контролю за дотриманням законодавства про працю роботодавцями, які знаходяться на територіях відповідних місцевих рад. Оскільки для працівників органів місцевого самоврядування ці функції є доволі новими, детальніше проаналізуємо їх.