(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
  Для бюджетних організацій

Держслужбовець

Друкована версія + електронна версія 135.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 110.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Приєднуйтесь до нашої групи на Facebook та отримуйте промокод з 5% знижкою на електронну версію при оплаті картою!
Фото Держслужбовець  
Детальніше

Періодичність — 1 раз на місяць.

Тираж — 4100 екз.

Формат — А4, кольорова обкладинка.

Обсяг — 80 сторінок.

Передплатний індекс: укр.— 89878.

Вартість поштової передплати: 145 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Журнал «Держслужбовець»

Єдине спеціалізоване видання для працівників органів державної та судової влади і місцевого самоврядування Видавничого будинку «Фактор», удостоєно нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

.

У кожному номері видання:

  • Офіційні консультації та роз'яснення з питань державної служби (відповідно до нового законодавства), служби в органах місцевого самоврядування, застосування норм чинного трудового законодавства.
  • Оперативний і всебічний аналіз норм антикорупційного законодавства з публікацією «життєвих» прикладів і практичних рекомендацій.
  • Судова практика та коментарі.
  • Професійна інформація правового та управлінського характеру з питань нормативно-правового забезпечення роботи органів влади та місцевого самоврядування.

Авторський колектив видання — працівники органів виконавчої, судової влади і місцевого самоврядування «зі стажем», юристи-практики.

З метою більш детального роз’яснення вимог і практичного застосування конкретних законодавчих актів і нормативних документів колектив редакції проводить безкоштовні семінари та навчальні тренінги (з виїздом в регіони) і консультує читачів (очно, заочно і по телефону).

Газета «Держслужбовець» позиціонується як газета для керівників апарату, служб управління персоналом і юридичних служб.

Видається з 2012 року.

Розповсюджується по всій території України

Аудиторія газети: Керівники апарату, кадровики, юристи (на державній службі).

ДС :: Главред Мацокин А.П.

Редакція видання «Держслужбовець» — це колектив професіоналів, які мають багаторічний досвід роботи в органах виконавчої та судової влади і місцевого самоврядування. Авторами багатьох аналітичних і консультаційних матеріалів є провідні фахівці центральних органів виконавчої влади України, зокрема, Міністерства юстиції, Міністерства соціальної політики, Національного агентства України з питань державної служби.

Практичний досвід авторів і співробітників редакції дозволяє нам відповідально публікувати статті, коментарі та консультації з питань:

  • застосування норм законодавства «Про державну службу»;
  • запобігання і протидії корупції на державній службі та в органах місцевого самоврядування;
  • кадрового діловодства та трудових відносин, діяльності структурних підрозділів апарату органів влади та місцевого самоврядування.

Принципи нашої редакційної політики грунтуються на достовірності, ексклюзивності, актуальності запропонованої до розгляду інформації. Ми не публікуємо матеріали, які не відповідають принципам редакційної політики.

Головний редактор — Мацокін А.П.

  • Сторінка антикорупціонера: погляд із середини на деякі питання. Фрагменти антикорупційного менеджменту Календар та краєвид за вікном однозначно говорять, що наразі зима — чудова пора року: пора свят, пора сподівань та надій на краще майбутнє (адже саме на цей період припадають великі свята — Новий рік, Різдво Христове, Хрещення Господнє). Ми вітаємо наших читачів. Щиро бажаємо, щоб наступний 2019 рік став для українського народу мирним та благополучним. Добра вам та злагоди!
  •   Переведення VS декларування Державний службовець переводиться з органу виконавчої влади до органу місцевого самоврядування. Які види декларацій при переведенні з одного органу до іншого він має заповнити?
  •   Підвищення рівня професійної компетентності: складання індивідуальної програми* За результатами оцінювання державний службовець, який займає посаду державної служби категорії «Б» або «В», разом із службою управління персоналом складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за формою згідно з додатком 8 до Типового порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, яку погоджує безпосередній керівник такого державного службовця та затверджує керівник самостійного структурного підрозділу, в якому він працює. Як правильно скласти програму, які є нюанси у цій процедурі та деякі приклади заповнення форм наведемо у цій статті.
  •   Професійні вимоги та компетентності для державних службовців служб управління персоналом*
  •   Призначення на посаду адміністратора ЦНАП, утвореного МДА Шановна редакція «ДС»! Виникло питання стосовно внесення змін до посадової інструкції адміністратора ЦНАП щодо суб’єкта призначення його на посаду. Згідно із Законом «Про державну службу» адміністратор, начебто, призначається керівником державної служби, тобто керівником апарату). Але відповідно до Закону «Про адміністративні послуги» адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади особою, яка очолює орган (керівником органу), що прийняв рішення про утворення відповідного центру надання адміністративних послуг, тобто головою МДА. Відділ кадрів наполягає, що в посадову інструкцію необхідно внести зміни. Як правильно вчинити в даному випадку у відповідності до чинного законодавства, якщо один закон суперечить іншому?
  •   Мотивація & заохочення державних службовців Як працювати з мотивами, розуміти, що спонукає людей до праці (стимулює працювати ефективніше, що подобається в роботі і, що важливо, чого не вистачає), усвідомлювати їхній світогляд, вміти використовувати ці знання на користь держави? Якщо керівнику державного органу вдасться знайти відповіді на ці запитання, ефективність його управління і роботи державного органу зросте в рази. Адже мотивація — це одна з не менш важливих функцій державного управління, поряд з плануванням, організацією та контролем.
  •   Зразки документів з питань діяльності місцевих державних адміністрацій За матеріалами управління документального забезпечення та управління з питань персоналу апарату Сумської обласної державної адміністрації
  •   Військовий обов’язок: документальне оформлення часу відсутності працівника Відповідно до Указу № 33, наказів № 231 та № 495 з вересня по грудень 2018 року в Україні відбувається призов громадян на військову службу. Призивають не тільки строковиків, а й офіцерів запасу. У зв’язку з проведенням цих та інших заходів у діяльності працівників служб управління персоналом часто виникають питання, як оформити відсутність працівників на роботі. Практичні поради щодо оформлення часу відсутності на роботі працівників, які виконують військовий обов’язок, будуть надані у цій статті.
  •   Приклади заповнення індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності*
  •   Оцінювання держслужбовців, які проходять спецпідготовку на посаду суддів у Національній школі суддів України* Чи підлягають оцінюванню державні службовці, які займають посади державної служби категорій «Б» і «В» та на момент прийняття наказу про проведення оцінювання проходять спеціальну підготовку кандидата на посаду суддів у Національній школі суддів України?
  •   Покладання на службу управління персоналом МДА обов’язків, не визначених Типовим положенням про службу управління персоналом* Чи можна покладати на службу управління персоналом місцевої державної адміністрації обов’язки, не визначені в Типовому положенні про службу управління персоналом державного органу?
  •   Преміювання за результатами оцінювання під час переведення* Чи здійснюється преміювання державного службовця, якого було ознайомлено з результатами оцінювання, проте на момент підготовки наказу про затвердження результатів оцінювання було переведено на іншу посаду?
  •   У держоргані нова посада. Як індексувати зарплату держслужбовця, переведеного на неї Працівник державної екологічної інспекції має статус державного службовця. Згідно з відповідною постановою КМУ останнє підвищення окладів відбулося з 1 січня 2018 року. З 1 червня 2018 року змінено структуру держоргану та введено в дію відповідний штатний розпис (новий), в якому виведено сектор та введено відділ. З 01.01.2018 р. по 31.05.2018 р. держслужбовець обіймав посаду завідувача сектору з посадовим окладом 5400,00 грн. З 01.06.2018 р. його переведено на введену до штатного розпису посаду начальника відділу з посадовим окладом 6000,00 грн. Чи означає це, що після підвищення окладу у зв’язку з переведенням держслужбовця на посаду, введену до штатного розпису, січень 2018 року залишається «базовим» місяцем для цілей індексації зарплати? Чи індексувати в листопаді зарплату такому держслужбовцеві?
  •   Рахуємо страховий стаж для розрахунку лікарняних працівника з інвалідністю Працівник з інвалідністю, який отримує пенсію по інвалідності, працює на підприємстві в режимі неповного робочого часу за основним місцем роботи. Як правильно порахувати йому страховий стаж для оплати лікарняного листа?
  •   Присвоєння рангів старості: норми та нюанси Добрий день. З урахуванням норм ст. 15 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» про те, що ранги, які відповідають посадам третьої — сьомої категорій, присвоюються відповідно сільським, селищним, міським головою, виникає запитання: хто має присвоїти черговий або позачерговий ранг старості чи в. о. старости?
  •   Вимоги до посади діловода Сільська рада взяла на роботу діловода. Які є вимоги до цієї посади? Чи передбачено мати відповідну освіту і чи буде ця посада підпадати під дію Закону «Про службу в органах місцевого самоврядування»?
  •   Як місцеві ради втілюють у життя трудові повноваження? Більше року минуло з моменту, коли постановою КМУ № 295 відкрито нові можливості для здійснення перевірок роботодавців інспекторами праці місцевих рад міст обласного значення та сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад. Як місцеві ради та об’єднані територіальні громади за цей час уже втілюють у життя свої нові повноваження у великих містах та більш віддалених від обласних центрів населених пунктах? З якими проблемами стикаються деякі ОМС і ОТГ? Про це і не тільки поговоримо детальніше.
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції
  Новини  
 
  Нове на форумі