Для бюджетних організацій

Держслужбовець

Друкована версія + електронна версія 135.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Електронна версія 110.00 грн. на місяць Передплатити Залишити заявку
Приєднуйтесь до нашої групи на Facebook та отримуйте промокод з 5% знижкою на електронну версію при оплаті картою!
Фото Держслужбовець  
Детальніше

Періодичність — 1 раз на місяць.

Тираж — 4100 екз.

Формат — А4, кольорова обкладинка.

Обсяг — 80 сторінок.

Передплатний індекс: укр.— 89878.

Вартість поштової передплати: 145 грн/міс

  • Про видання
  • Про редакцію
  • Акції
  • Відгуки (0)
  • У свіжому номері

Журнал «Держслужбовець»

Єдине спеціалізоване видання для працівників органів державної та судової влади і місцевого самоврядування Видавничого будинку «Фактор», удостоєно нагороди «Підприємство року 2016» Міжнародним економічним рейтингом «Ліга кращих» за бездоганну ділову репутацію.

.

У кожному номері видання:

  • Офіційні консультації та роз'яснення з питань державної служби (відповідно до нового законодавства), служби в органах місцевого самоврядування, застосування норм чинного трудового законодавства.
  • Оперативний і всебічний аналіз норм антикорупційного законодавства з публікацією «життєвих» прикладів і практичних рекомендацій.
  • Судова практика та коментарі.
  • Професійна інформація правового та управлінського характеру з питань нормативно-правового забезпечення роботи органів влади та місцевого самоврядування.

Авторський колектив видання — працівники органів виконавчої, судової влади і місцевого самоврядування «зі стажем», юристи-практики.

З метою більш детального роз’яснення вимог і практичного застосування конкретних законодавчих актів і нормативних документів колектив редакції проводить безкоштовні семінари та навчальні тренінги (з виїздом в регіони) і консультує читачів (очно, заочно і по телефону).

Газета «Держслужбовець» позиціонується як газета для керівників апарату, служб управління персоналом і юридичних служб.

Видається з 2012 року.

Розповсюджується по всій території України

Аудиторія газети: Керівники апарату, кадровики, юристи (на державній службі).

ДС :: Главред Мацокин А.П.

Редакція видання «Держслужбовець» — це колектив професіоналів, які мають багаторічний досвід роботи в органах виконавчої та судової влади і місцевого самоврядування. Авторами багатьох аналітичних і консультаційних матеріалів є провідні фахівці центральних органів виконавчої влади України, зокрема, Міністерства юстиції, Міністерства соціальної політики, Національного агентства України з питань державної служби.

Практичний досвід авторів і співробітників редакції дозволяє нам відповідально публікувати статті, коментарі та консультації з питань:

  • застосування норм законодавства «Про державну службу»;
  • запобігання і протидії корупції на державній службі та в органах місцевого самоврядування;
  • кадрового діловодства та трудових відносин, діяльності структурних підрозділів апарату органів влади та місцевого самоврядування.

Принципи нашої редакційної політики грунтуються на достовірності, ексклюзивності, актуальності запропонованої до розгляду інформації. Ми не публікуємо матеріали, які не відповідають принципам редакційної політики.

Головний редактор — Мацокін А.П.

  • Сторінка антикорупціонера: погляд із середини на деякі актуальні питання. Обмеження щодо сумісництва та суміщення У липневій сторінці антикорупціонера ми поговоримо про обмеження, передбачені Законом України «Про запобігання корупції» (далі — Закон), зокрема щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності.
  •   Антикорупційне законодавство: вимоги, заборони, обмеження Шановні читачі, в цьому матеріалі ми звернемо вашу увагу на ключові моменти, що стосуються антикорупційного законодавства. Знати їх потрібно для того, аби було розуміння, як діяти у законодавчому полі при виникненні нетипових ситуацій. Отже, не будемо зволікати — розпочинаймо!
  •   Закон про мову: що зміниться для ОМС? Останніми місяцями в українській політиці гучно звучав дискурс про зміну «правил гри» у використанні української мови. Українці затамувавши подих спостерігали за сотнями поправок та боротьбою в Верховній Раді, ЗМІ публікували «страшилки» про те, що після прийняття закону в закладах харчування всі мають спілкуватися тільки українською, а зміни чи навіть скасування Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» від 25.04.2019 р. № 2704-VIII є одним із трендів кампанії по виборах народних депутатів у липні 2019 року. У будь-якому випадку, Закон про мову прийнято та підписано. Із 16.07.2019 р. він набере чинності. І з цього дня ОМС мають бути готові змінюватися. Що саме потрібно передбачити в роботі для виконання вказаного законодавчого акта — у нашому матеріалі.
  •   Зміни до постанови КМУ № 268: що нового? Уряд прийняв 19 червня постанову № 525 «Про внесення змін у додатки до постанови Кабінету Міністрів України від 9 березня 2006 р. № 268». Постанова передбачає нові редакції схем посадових окладів, передбачених додатками 48 — 55. Це означає, що зміни стосуються, по суті, всіх місцевих рад: обласних, районних, міських (та районних у містах), сільських, селищних. Про них і поговоримо.
  •   Перераховуємо червневу зарплату посадовим особам і службовцям ОМС Із попередньої статті ви дізналися про зміни, внесені в постанову № 268: про нові розміри окладів для посадових осіб і службовців ОМС, а також про підвищення розмірів надбавки за ранг. Проте, як завжди, застосовувати ці зміни доводиться заднім числом. А це означає, що потрібно перерахувати зарплату за червень. До того ж підвищення окладів вплине й на інші зарплатні складові, такі, як, наприклад, індексація зарплати. Про це і поговоримо…
  •   Порядок проведення конкурсу: основні зміни (продовження) Уряд постановою від 5 червня 2019 року № 462 вніс зміни до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246. У цій статті ми продовжимо порівняльний огляд основних змін та розглянемо додатки.
  •   Диплом, виданий без передбачених законом підстав, може бути визнаний недійсним у судовому порядку* Постанова Верховного Суду від 18.04.2018 р. у справі № 522/13762/14-ц (провадження № 61-11996св18)
  •   Нові оклади та надбавки за ранг для ОМС Ось вже третій рік поспіль оклади посадовим особам і службовцям ОМС підвищують не з початку року, і навіть не з першого числа місяця. Цю традицію Кабмін, на жаль, вирішив дотримати і цього разу. Які зміни відбулися в оплаті праці працівників ОМС, коли і як застосовувати ці новації? Відповіді на ці запитання — в нашій статті.
  •   Підвищено оклади фахівцям ОМС: як коригувати «середні» виплати Розраховуючи середню зарплату згідно з Порядком № 100 після підвищення посадових окладів, ми повинні провести спеціальне коригування: або виплат, що включаються в розрахунок «середньої», або самої середньої зарплати. Як цю норму слід виконати після підвищення окладів посадовим особам і службовцям ОМС — розберемося в цій статті.
  •   Відкриті дані & вимоги законодавства Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 р. № 835 затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, відповідно до якого розпорядники інформації мали забезпечити протягом шести місяців (тобто ще до середини 2016‑го) оприлюднення та подальше оновлення на своїх офіційних веб-сайтах відповідних наборів даних. Крім іншого, ними також мало бути забезпечено надання інформації, необхідної для проведення оцінки стану оприлюднення та оновлення відкритих даних згідно з Положенням. Водночас аналіз офіційних сайтів рад дає підстави вважати, що вказане Положення пройшло поза очі розпорядників інформації.
  •   Електронна форма кадрового діловодства Перш ніж планувати реорганізацію системи діловодства та перехід до електронного документообігу, з’ясуємо, що ж являє собою електронний документ згідно із законодавством України, які обов’язкові реквізити для нього встановлено та який порядок створення передбачено.
  •   Штатний розпис: формуємо, складаємо, затверджуємо Штатний розпис суттєво спрощує вирішення цілої низки питань, пов’язаних з управлінською, кадровою, бухгалтерською та плановою роботою установи. Саме на підставі штатного розпису добирають персонал на вакантні посади, планують витрати на оплату праці, подають звітність до служби зайнятості тощо. У цій статті розповімо, як же правильно скласти штатний розпис бюджетної установи і чим при цьому керуватися.
  •   Працівниця-новачок йде в декрет З 1 липня 2019 року працівниця, яка працює в нашій сільраді лише 4 місяці (березень — червень 2019 року), йде у відпустку у зв’язку з вагітністю та пологами. У кожному з цих місяців їй була нарахована загальна сума зар­плати в мінімальному розмірі — 4173 грн. Які обмеження за сумою допомоги треба врахувати в цій ситуації для працівниці-новачка? Чи потрібно для розрахунку декретних вимагати в працівниці довідку № ОК-7? (Львівська обл.)
  •   Чи можна особу граничного віку перебування на службі прийняти за контрактом? У ст. 18 Закону № 2493 сказано, що граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування — 65 років. Чи відносяться до цієї категорії службовці (діловод, завідувач господарства)? Чи можливо особу, яка досягла граничного віку перебування на службі, після звільнення прийняти за контрактом? Чи повинна особа, яку приймають на роботу за контрактом, виконувати роботу, наприклад, начальника відділу кадрів (відпустка по вагітності та пологах); відповідати усім вимогам, які б висувались до кандидатури при прийнятті на посаду за конкурсом? (Івано-Франківська обл.)
  •   Начальник відділу благоустрою сільради: чи є посадовою особою ОМС? Рішенням сільської ради було створено відділ благоустрію. Він є структурним підрозділом сільради, має статус окремої юридичної особи, підзвітний і підконтрольний сільській раді. Вважаємо, що при призначенні на посаду начальника відділу благоустрію особи, яка визнана переможцем (за результатами конкурсу), вказаній особі повинен присвоюватися ранг та категорія посади. Чи є вказана особа посадовою особою місцевого самоврядування? Чи поширюється на неї дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 р. № 2493-III? (Херсонська обл.)
  •   Про очищення влади в ОМС Чи потрібно проводити перевірку кандидатів на зайняття посади в органах місцевого самоврядування відповідно до Закону України «Про очищення влади», враховуючи, що з 01.01.2017 р. декларації подаються онлайн на сайт НАЗК та їх перевірку проводить саме НАЗК? (Миколаївська обл.)
  •   Про діяльність інспекторів праці та взаємодію держорганів у нових умовах Нещодавно постановою Шостого апеляційного адміністративного суду (м. Київ) від 14.05.2019 р. визнано нечинною постанову КМУ від 26.04.2017 р. № 295 «Деякі питання реалізації статті 259 Кодексу законів про працю України та статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». У цій статті обговоримо тему, як інспекторам праці тепер діяти в нових умовах, щоб зберегти попередні напрацювання та розвивати надалі налагоджені механізми взаємодії з держорганами у наведенні порядку в трудовій сфері місцевої громади.
  •   Управління по компетенціям* Моделям компетенцій у сфері управління персоналом відводиться важлива роль. У деяких організаціях профілі компетенцій використовуються в якості прикладних інструментів конкретних HR-функцій (наприклад, для оцінки персоналу), в інших — система прописаних компетенцій є ключовою в роботі з персоналом і використовується активно керівниками середньої та вищої ланки. Тож що таке компетенція, модель компетенцій і типи компетенцій — розглянемо у цій статті.
  •   Емоційний інтелект службовця, або Як навчитися бути людиною Безперечним є факт, що високий коефіцієнт інтелекту значною мірою сприяє вступу до омріяного університету або допомагає швидше потрапити на довгоочікувану роботу. Однак далеко не всім відомо, що саме розвинений емоційний інтелект впливає на схильність протистояти стресу, уможливлює налагодження відносин з колегами на новому місці або полегшує пристосування до чергової турбулентної робочої ситуації. Саморегуляція, вміння чути і ставити себе на місце іншого, здатність керувати настроєм доповнюють практичні навички та вміння в усіх сферах, де спілкування потрібне наче повітря, від якості якого залежить і власне самопочуття, і якість виконання обов’язків, і кінцевий успіх діяльності всієї установи загалом. Гадаю, сучасна державна служба не є винятком з цієї ситуації.
Сервер тимчасово недоступний

Додаток

Календар бухгалтера

Завантажити додаток «Календар бухгалтера»

Підпишіться на розсилки

і отримуйте новини про акції та спеціальні пропозиції