Перелік використаних документів Кожен бухгалтер знає, що інформація, яку підприємство відображає у фінансовій звітності, має бути достовірною. Для того щоб виконати цю вимогу, необхідно перевірити і документально підтвердити наявність, стан і оцінку матеріальних та нематеріальних активів, іншого майна, капіталу, інвестицій, розрахунків, резервів та зобов’язань. Отже, потрібно провести інвентаризацію. Як правильно організувати інвентаризаційний процес? У якій послідовності його проводити? Які особливості характерні для інвентаризації тих чи інших активів та зобов’язань? Якими документами оформити результати інвентаризаційної роботи і як відобразити їх у бухгалтерському обліку? Відповіді на ці та багато інших «інвентаризаційних» запитань ви знайдете в цьому спецвипуску. Його для вас підготували редактор Наталія Вороная, податкові експерти Наталя Білова і Тетяна Войтенко.