(044) 581-10-10 Передзвоніть менi

Податки та бухгалтерський облік, серпень, 2016/№ 62

  • Рекламуємо правильно Не бажаючи зачепити професійних рекламістів, перефразуємо відомий вислів так: ніщо не обходиться покупцям так дорого і не цінується ними так дешево, як реклама... Ніхто не любить і не хоче, щоб його називали «цільова аудиторія», проте кожен прислухається до слушної рекомендації або без вагань купить товар, що «випадково підвернувся», який йому «звідкись знайомий»! Про правову сторону цього фокусу поговоримо детальніше.
  •   Підготуйтеся правильно до рекламної акції Реклама — це імідж, престиж, конкурентоспроможність, майбутній прибуток і фактично наука! Навіть якщо ви виробляєте найкращий товар чи послугу у світі, хто про це знає? У вас є бажання, щоб про нього говорило все місто, країна і купували тільки у вас? Тоді вам потрібна реклама! Але й тут не все буває гладко.
  •   Безоплатне розповсюдження зразків товарів Безоплатна передача зразків товарів потенційним покупцям є сьогодні одним з найбільш поширених способів реклами серед виробників і торговельних організацій. Усім знайомо, як привабливо виглядають полиці супермаркетів з манливими пропозиціями отримати дарунок. Припустимо, купуєш баночку кави і отримуєш у дарунок чашку чи безоплатний набір пластикового посуду при купівлі саме цієї мікрохвильової печі... Адже будь-кому буде приємно отримати що-небудь безкоштовно. За цими, напевно результативними рекламними заходами криється нелегка робота бухгалтерії. Адже безоплатна роздача продукції завжди була на особливому контролі податківців. Як правильно бухгалтеру відобразити такі операції в обліку, які податкові наслідки виникають при безоплатній роздачі продукції, розповімо в нашій статті.
  •   Посередник вам у поміч! — Реклама працює?
    — Так, працює. Вчора дали рекламу: «Потрібен сторож». Вночі обікрали.
    Де зараз обходяться без посередників? Та практично ніде. Але нерідко ця когорта проміжних ділків, які нічого не виробляють, приносить реальну користь. У тому числі і для цілей оптимізації оподаткування. Сьогодні ми поговоримо про те, чи може якісь «бонуси» надати рекламодавцю проведення реклами його товарів із залученням рекламних посередників?
  •   Рекламний розіграш призів: оподатковуємо дохід щасливчика Професійна торгівля — наука непроста. Успішний продавець — той, від якого рідко покупець піде без покупки. А чи є прийоми, що змушують купити саме цей товар чи послугу? Звичайно, є. Одна з них — різні конкурси та розіграші призів. Адже люди азартні і вірять в диво. І якби продавці не користувалися цими людськими слабкостями, то упускали б чималу вигоду. Цікаво, як правильно оформити такий захід документально? Що з оподаткуванням доходу щасливчика, який виграв приз? Давайте розбиратися.
  •   Роздача рекламних матеріалів, що не мають самостійної цінності Будь-які грандіозні рекламні акції з безоплатною роздачею продукції, презентації, розіграші вимагають окремої та серйозної підготовки, що зазвичай пов’язана з істотними витратами, відповідно проводяться вони не часто і далеко не кожним підприємством. А ось розповсюдження рекламних буклетів, візиток, прайс-листів, каталогів — це, можна сказати, повсякденні заходи для більшості суб’єктів господарювання. Про відображення в обліку безоплатної роздачі таких рекламних матеріалів, що використовуються виключно як інформаційні носії, і піде мова в цій статті.
  •   Бонусні програми у роздрібній торгівлі Сучасний маркетинг винайшов чимало засобів для штучного стимулювання попиту на товари, які просуваються на ринок. Серед них особливе місце займають різноманітні бонуси — програми, які спрямовані на те, аби створити у покупця ефект того, що він придбаває товар на вигідних умовах, економить свої гроші і отримує цінні безкоштовні додатки до своєї покупки. Як все це обліковувати — будемо говорити прямо зараз!
  •   Реклама в Інтернеті та її облік Інтернет на сьогодні є найбільш динамічним засобом передачі інформації. Кількість користувачів Інтернету постійно зростає, а тому такий вид реклами є чи не найперспективнішим напрямком. Тож важливо знати, яким чином обліковувати створення і розповсюдження реклами у Всесвітній мережі.
  •   «Бонус-трек»: про бонуси дистриб’юторам Товари (послуги) мало виробити/придбати. Для повного бізнес-щастя їх потрібно ще й вигідно збути. І, як правило, тут вступають у гру дистриб’ютори*, кому або з чиєю допомогою товари (послуги) активно реалізуються. Ну а оскільки «не підмажеш — не поїдеш», то доводиться виробникам/продавцям улещувати своїх дистриб’юторів і звичайних покупців різноманітними подачками у вигляді мотиваційних виплат (бонусів тощо). Про облік цих виплат у кожної зі сторін ми сьогодні й поговоримо.
  •   Рекламні послуги від нерезидента: що в податковому обліку? Якщо реклама придбана в нерезидента, рекламодавцю-резиденту доведеться самостійно сплатити податки з вартості наданих нерезидентом послуг. Які, коли та в якій сумі? На ці запитання ми зараз і відповімо.
  •   Рекламні конструкції: як це робиться Сьогодні досить важко уявити людину, яка, бажаючи придбати той чи інший товар, піде не в Інтернет, а на вулицю — щоб витріщатись на вивіски. Але незважаючи на це рекламісти продовжують наполегливо освоювати бюджети, що виділяються на зовнішню рекламу, тобто й далі користуються відпрацьованими візуальними прийомами впливу на покупців — шляхом розміщення рекламної інформації на зовнішніх рекламних засобах.
  •   Соцреклама про шкоду алко-куріння: «Зачем же? Это ж ведь очень и очень! Да! Да! Но... нет!»* Соціальну рекламу — якщо дуже формально — називати рекламою взагалі-то підстав немає. Інакше ту саму релігійну проповідь цілком можна назвати соцрекламною промоакцією... Але тут ми звернемося до особливого різновиду соцреклами, що приписана законом для рекламодавців алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Приписана-то вона приписана, але як виявляється, так би мовити... недописана. Розберемось із цим докладніше.
  •   Безоплатно отримали та роздали імпортну продукцію Ми отримали безоплатно від нерезидента продукцію і роздаватимемо її так само безоплатно в Україні в рекламних цілях. Що з ПДВ?
  •   Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
Перейти до номеру
  • № 69
  • № 67-68
  • № 66
  • № 65
  • № 64
  • № 63
  • № 61
?

За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить

 Вхід в систему ×  Сесію завершено × Ви здійснили вхід на сайт з іншого браузера або комп'ютера. Щоб читати журнали, будь ласка, авторизуйтесь ще раз
Показати пароль  Забули пароль?
 Відновлення паролю × Введіть Ваш e-mail, і ми надішлемо Вам інформацію для відновлення пароля на поштову скриньку
 Реєстрація ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Пошта стане вашим логіном в системі. З її допомогою ви зможете увійти та відновити забутий пароль.

На пошту приходять системні повідомлення та інша корисна інформація.

Показати пароль 

Вкажіть пароль за допомогою якого ви зможете увійти в систему.

Натисніть кнопку "Показати пароль" , щоб побачити введені символи

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

 ЗВОРОТНИЙ ДЗВІНОК ×

Введіть тільки ваше ім'я, щоб ми знали як до вас звернутися.
Прізвище та по ім'я батькові ви зможете пізніше вказати в своєму профілі.

 

Допускаються російські і українські символи.

Телефон використовується тільки для зв'язку з вами.

Приклад: +38 (066) 870-10-10

Даний номер телефону вже використовується користувачами : . Це часом не ви?

Ви можете увійти під одним з існуючих email адресів. Якщо Ви забули пароль, відновіть його.

Нагадуємо, що один номер телефону може бути використаний максимум 3 рази!

Цей номер телефону прив'язаний до email адресу: .

Ви можете:

- використати інший номер телефону для реєстрації;

- увійти під одним з існуючих облікових записів;

- відновити забутий пароль

Дякуємо за вашу заявку! Наш фахівець зв'яжеться з вами найближчим часом.
Телефони × (044) 581-10-10 (066) 87-010-10 (097) 78-010-10 Передзвоніть менi
Ви не авторизовані на сайті × Ця функція доступна тільки авторизованим користувачам. Будь ласка увійдіть або зареєструйтесь.