№62

Податки та бухгалтерський облік, серпень, 2016/№ 62 Інші номери журналу ›
  • Рекламуємо правильно Не бажаючи зачепити професійних рекламістів, перефразуємо відомий вислів так: ніщо не обходиться покупцям так дорого і не цінується ними так дешево, як реклама... Ніхто не любить і не хоче, щоб його називали «цільова аудиторія», проте кожен прислухається до слушної рекомендації або без вагань купить товар, що «випадково підвернувся», який йому «звідкись знайомий»! Про правову сторону цього фокусу поговоримо детальніше.
  • Підготуйтеся правильно до рекламної акції Реклама — це імідж, престиж, конкурентоспроможність, майбутній прибуток і фактично наука! Навіть якщо ви виробляєте найкращий товар чи послугу у світі, хто про це знає? У вас є бажання, щоб про нього говорило все місто, країна і купували тільки у вас? Тоді вам потрібна реклама! Але й тут не все буває гладко.
  • Безоплатне розповсюдження зразків товарів Безоплатна передача зразків товарів потенційним покупцям є сьогодні одним з найбільш поширених способів реклами серед виробників і торговельних організацій. Усім знайомо, як привабливо виглядають полиці супермаркетів з манливими пропозиціями отримати дарунок. Припустимо, купуєш баночку кави і отримуєш у дарунок чашку чи безоплатний набір пластикового посуду при купівлі саме цієї мікрохвильової печі... Адже будь-кому буде приємно отримати що-небудь безкоштовно. За цими, напевно результативними рекламними заходами криється нелегка робота бухгалтерії. Адже безоплатна роздача продукції завжди була на особливому контролі податківців. Як правильно бухгалтеру відобразити такі операції в обліку, які податкові наслідки виникають при безоплатній роздачі продукції, розповімо в нашій статті.
  • Посередник вам у поміч! — Реклама працює? — Так, працює. Вчора дали рекламу: «Потрібен сторож». Вночі обікрали. Де зараз обходяться без посередників? Та практично ніде. Але нерідко ця когорта проміжних ділків, які нічого не виробляють, приносить реальну користь. У тому числі і для цілей оптимізації оподаткування. Сьогодні ми поговоримо про те, чи може якісь «бонуси» надати рекламодавцю проведення реклами його товарів із залученням рекламних посередників?
  • Рекламний розіграш призів: оподатковуємо дохід щасливчика Професійна торгівля — наука непроста. Успішний продавець — той, від якого рідко покупець піде без покупки. А чи є прийоми, що змушують купити саме цей товар чи послугу? Звичайно, є. Одна з них — різні конкурси та розіграші призів. Адже люди азартні і вірять в диво. І якби продавці не користувалися цими людськими слабкостями, то упускали б чималу вигоду. Цікаво, як правильно оформити такий захід документально? Що з оподаткуванням доходу щасливчика, який виграв приз? Давайте розбиратися.
  • Роздача рекламних матеріалів, що не мають самостійної цінності Будь-які грандіозні рекламні акції з безоплатною роздачею продукції, презентації, розіграші вимагають окремої та серйозної підготовки, що зазвичай пов’язана з істотними витратами, відповідно проводяться вони не часто і далеко не кожним підприємством. А ось розповсюдження рекламних буклетів, візиток, прайс-листів, каталогів — це, можна сказати, повсякденні заходи для більшості суб’єктів господарювання. Про відображення в обліку безоплатної роздачі таких рекламних матеріалів, що використовуються виключно як інформаційні носії, і піде мова в цій статті.
  • Бонусні програми у роздрібній торгівлі Сучасний маркетинг винайшов чимало засобів для штучного стимулювання попиту на товари, які просуваються на ринок. Серед них особливе місце займають різноманітні бонуси — програми, які спрямовані на те, аби створити у покупця ефект того, що він придбаває товар на вигідних умовах, економить свої гроші і отримує цінні безкоштовні додатки до своєї покупки. Як все це обліковувати — будемо говорити прямо зараз!
  • Реклама в Інтернеті та її облік Інтернет на сьогодні є найбільш динамічним засобом передачі інформації. Кількість користувачів Інтернету постійно зростає, а тому такий вид реклами є чи не найперспективнішим напрямком. Тож важливо знати, яким чином обліковувати створення і розповсюдження реклами у Всесвітній мережі.
  • «Бонус-трек»: про бонуси дистриб’юторам Товари (послуги) мало виробити/придбати. Для повного бізнес-щастя їх потрібно ще й вигідно збути. І, як правило, тут вступають у гру дистриб’ютори*, кому або з чиєю допомогою товари (послуги) активно реалізуються. Ну а оскільки «не підмажеш — не поїдеш», то доводиться виробникам/продавцям улещувати своїх дистриб’юторів і звичайних покупців різноманітними подачками у вигляді мотиваційних виплат (бонусів тощо). Про облік цих виплат у кожної зі сторін ми сьогодні й поговоримо.
  • Рекламні послуги від нерезидента: що в податковому обліку? Якщо реклама придбана в нерезидента, рекламодавцю-резиденту доведеться самостійно сплатити податки з вартості наданих нерезидентом послуг. Які, коли та в якій сумі? На ці запитання ми зараз і відповімо.
  • Рекламні конструкції: як це робиться Сьогодні досить важко уявити людину, яка, бажаючи придбати той чи інший товар, піде не в Інтернет, а на вулицю — щоб витріщатись на вивіски. Але незважаючи на це рекламісти продовжують наполегливо освоювати бюджети, що виділяються на зовнішню рекламу, тобто й далі користуються відпрацьованими візуальними прийомами впливу на покупців — шляхом розміщення рекламної інформації на зовнішніх рекламних засобах.
  • Соцреклама про шкоду алко-куріння: «Зачем же? Это ж ведь очень и очень! Да! Да! Но... нет!»* Соціальну рекламу — якщо дуже формально — називати рекламою взагалі-то підстав немає. Інакше ту саму релігійну проповідь цілком можна назвати соцрекламною промоакцією... Але тут ми звернемося до особливого різновиду соцреклами, що приписана законом для рекламодавців алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Приписана-то вона приписана, але як виявляється, так би мовити... недописана. Розберемось із цим докладніше.
  • Безоплатно отримали та роздали імпортну продукцію Ми отримали безоплатно від нерезидента продукцію і роздаватимемо її так само безоплатно в Україні в рекламних цілях. Що з ПДВ?
  • Перелік основних документів, що використовуються у тематичному номері
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі