№62

Податки та бухгалтерський облік, серпень, 2017/№ 62 Інші номери журналу ›
  • Її Величність первинна документація: загальні питання Основа основ бухгалтерського обліку і документальна підмога для будь-якої господарської діяльності — первинна документація. Кожен, хто хоч раз зв’язувався з підприємницькою діяльністю, знає — без первинки «і ні туди і ні сюди»*. Вона і стане головною героїнею сьогоднішнього тематичного номера. У цій статті ми розберемося із загальними моментами. Що таке первинка? Які основні реквізити повинні містити ті чи інші документи, щоб носити це «горде звання»? Чи може бути первинка в електронному вигляді? І багато з чим іншим. Отже, приступимо.
  • Власники первинного статусу У цій статті розглянемо первинні документи, які найчастіше використовують для фіксації тієї чи іншої господарської операції. Коли та який документ застосовувати?
  • «А які у вас докУменти?» ТТН — ось мій документ! Історія застосування товарно-транспортної накладної (ТТН) пам’ятає різне: її то скасовують, то знову повертають в ужиток, то вводять обов’язкову форму накладної, то послабляють вимоги і дозволяють виписувати ТТНку в довільній формі. А вже які запеклі суперечки весь цей час ведуться навколо права на «безТТНні» податкові витрати і податковий кредит з ПДВ! Саме тому не зайвим буде розібратися, якими на сьогодні є справи із застосуванням ТТН. Ось і давайте з’ясуємо, коли потрібна ТТН, а коли можна обійтися без неї, яка її форма і як правильно її заповнити.
  • «БезТТНні» перевезення: як захистити витрати і податковий кредит з ПДВ У статті на с. 11 ми з вами з’ясували, у яких випадках (не) обов’язково оформляти ТТН. Якщо ви своєчасно потурбувалися про наявність у вас усієї товарно-транспортної документації — усе добре. А що, якщо в «обов’язковому» випадку ТТН з якоїсь причини не виявилося? Що в такій ситуації загрожує «безТТНним» витратам і ПДВ? Ось давайте і поговоримо про податкову долю витрат підприємства, не підтверджених ТТН.
  • Довідочка-виручалочка, або Все про бухгалтерську довідку Справді, не можна не дооцінювати роль бухгалтерської довідки в обліку підприємства. Адже вона використовується підприємством для безлічі цілей як у бухгалтерському, так і в податковому обліку. У деяких ситуаціях цей документ просто незамінний: вона містить відомості про господарську операцію і слугує для проведення будь-яких розрахунків. Що являє собою бухгалтерська довідка? Яке її призначення і як вона оформляється? Ось ті питання, про які зараз говоритимемо.
  • «Самоакт» на допомогу, або Облік операцій із запізнілою первинкою Розглянемо ситуацію, коли на кінець звітного періоду первинний документ, на підставі якого має бути відображена госпоперація, не був отриманий. Чи потрібно чекати фактичного отримання первинних документів або можна відображати витрати на розрахункову величину? І як чинити, якщо виявиться, що сума в первинному документі, отриманому від постачальника, і розрахункова величина відрізняються?
  • Перелік основних документів, використаних у тематичному номері
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд