№70

Податки & бухоблік, вересень, 2021/№ 70 Інші номери журналу ›
  • Рекламні безоплатності: роздаємо зразки продукції «Реклама — двигун торгівлі»*. Для того щоб бізнес процвітав, замало володіти хорошим, якісним і вдосконаленим товаром, треба максимально донести цю інформацію до потенційного покупця. У цьому і полягає суть рекламних акцій. Безумовно, найкращий спосіб ознайомити з товаром більшу кількість потенційних покупців — організувати безоплатну роздачу зразків своїй продукції. Ця популярна промоакція давно зайняла свою заслужену нішу в рекламній діяльності багатьох підприємств. Вигода від таких акцій очевидна для обох сторін: і для рекламодавця, і для потенційних покупців. У цій статті розглянемо облікові особливості таких операцій у рекламодавця.
  • Роздача носіїв рекламної інформації Рекламні буклети, візитки, прайс-листи, каталоги та інший подібний рекламний асортимент не мають самостійної цінності, а використовуються лише як носій інформації. Для більшості суб’єктів господарювання розповсюдження таких рекламних матеріалів є важливою частиною їх господарської діяльності. І це логічно, адже це один із продуктивних способів донести інформацію про себе і свій товар потенційному покупцю. Про те, як ці операції відображаються в обліку, і йтиметься в цій статті.
  • Рекламні листівки та брошури: НП(С)БО vs МСФЗ У бухгалтерів, які ведуть облік за НП(С)БО, немає сумнівів, що листівки і брошури, придбані для рекламної роздачі, обліковуються як стандартні запаси. Тобто спочатку придбали, потім оприбуткували на баланс, а потім списали на витрати. Але виявляється, що у підприємств, які працюють за МСФЗ, є більш прогресивний підхід для обліку таких активів. Давайте поглянемо на нього!
  • Вихід на міжнародний ринок та експорт зразків товару Аби вивести товар на закордонний ринок, зазвичай потрібно презентувати його іноземним покупцям. Для цього відбувається постачання зразків за кордон — безоплатно або за символічну плату. Як відобразити такий специфічний експорт зразків товару в обліку? Про це поговоримо зараз!
  • Рекламні роздачі безоплатного імпорту Буває так, що в рекламних цілях підприємство безоплатно отримує від нерезидента зразки імпортного товару. І таким же «макаром», тобто безоплатно, роздає ці зразки товарів потенційним покупцям. Це досить популярний крок, особливо коли йдеться про новий товар, який тільки виходить на ринок України і повинен заявити про себе. Отже, давайте розглянемо оподаткування такої рекламної акції.
  • Просуваємо сайт — обліковуємо витрати Нині Інтернет є не лише джерелом інформації, засобом комунікації тощо, але ще це щонайпотужніший маркетинговий інструмент і майданчик для торгівлі одночасно. Тому мало просто створити інтернет-сайт і захоплюватися отриманим результатом. Для того щоб ваше «дітище» приносило вам дійсно реальну користь і не загубилося у величезному інформаційному просторі, треба постійно займатися його просуванням.
  • Бонуси за результатами продажів У сучасному маркетингу використовують різні важелі впливу на збільшення обсягів продажів. Зокрема, можна виділити два основних інструменти стимулювання продажів покупців: ретрознижки і мотиваційні виплати. Мета у них єдина — заохочення покупців залежно від умов реалізації, обсягів придбання, способів оплати тощо. У цій статті в короткій формі опишемо ключові аспекти таких операцій в обліку.
  • Плата за вхід у торговельну мережу Кожен, хто займався торгівлею, знає: обсяг продажів суттєво залежить від того, на яких майданчиках здійснювалася торгівля. На базарі є «хлібні» і «мертві» торговельні місця, а в більш розвиненому сегменті роздрібної торгівлі є успішні торговельні мережі і більш помітні магазини. Увійти в таку мережу означає, що її ім’я буде працювати на вас. Давайте подивимося, як обліковувати плату за вхід у торговельну мережу!
  • Витрати на мерчандайзинг Мерчандайзинг — це не просто окрема категорія витрат на просування товару. Це ціла наука, яку використовують торговельні мережі, аби стимулювати продажі. Давайте подивимося, яким чином обліковувати такі витрати!
  • Підтверджуємо реальність маркетингу Мабуть, найбільшу увагу податківців привертають маркетингові послуги у витратах у бізнесу. Контролери без розбору «косять» витрати і податковий кредит, як тільки бачать ці послуги в обліку. Довести їх реальність ой як не просто. Проте немає нічого неможливого. У цій статті дамо поради щодо того, як і, найголовніше, чим підтвердити отримання маркетингових послуг.
  • Реклама у Google, Facebook, YouTube У сегменті інтернет-реклами одним із найбільш ефективних способів охопити цільову аудиторію вважається використання сервісів інтернет-гігантів. У цій статті говоритимемо про облік витрат саме на цей вид інтернет-реклами!
  • Рекламний відеоролик Візуалізація будь-якого процесу (дії) або предмета завжди дозволяє швидше і в стислі строки донести цільовій аудиторії основні меседжі. Як то мовиться, «краще один раз побачити, ніж сто разів почути». А наочно продемонструвати свій товар, послугу або бренд вам дозволить відеоролик. До того ж використовувати його ви можете і на телебаченні, і в соцмережах, і на презентаціях тощо. Розглянемо облікові особливості створення відео ролика.
  • Правила розміщення реклами на сайті Чим більше ваш сайт розкручений (більша кількість відвідувачів), тим активніше попит на розміщення на ньому реклами. А для власника сайту — це додаткове джерело доходу, причому зазвичай чималого. Що треба знати суб’єкту господарювання для того, щоб безболісно розміщувати рекламу на своєму сайті?
  • Чим запам’ятався серпень
  • Перелік основних документів
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі