27.06.2022

Отримано однотипні об’єкти: скільки актів складати та як вести облік?

Установа придбала офісні стільці в кількості 50 шт., вартість кожного — 850 грн. Скільки Актів введення в експлуатацію ОЗ складати? Чи можемо ми присвоїти стільцям один номенклатурний номер? Як вести їх груповий облік?

Установам частенько доводиться придбавати об’єкти одного найменування та однакової вартості. Здавалося б, ситуація цілком рутинна. Але чомусь раз-по-раз у бухгалтера виникають сумніви, скільки папірців потрібно складати на такі однотипні об’єкти та як узагалі вести їх облік. Тому розкладемо все по полицях.

Насамперед розберемось із документальним оформленням. А конкретно, поговоримо, про Акт введення в експлуатацію ОЗ, типову форму якого затверджено наказом № 818*.