10.02.2025

Запасний картридж для принтера: як обліковувати та коли списувати?

Бюджетна установа придбала запасний картридж для принтера. Плануємо використовувати такий картридж під час заправки тонером або заміни основного картриджа. Як правильно його обліковувати: на який субрахунок його зарахувати? Коли його можна списати?

Як класифікувати?

Призначення картриджів для принтерів та копіювальних апаратів цілком зрозуміло. Вони являють собою змінні елементи, які містять чорнила або тонер.

Установа може придбавати картридж:

— по-перше, як складову частину оргтехніки. Тобто йдеться про основний картридж, який поставляється разом з принтером або іншим друкувальним пристроєм;

— по-друге, як змінний елемент. Йдеться про картридж, придбаний окремо від оргтехніки для заміни несправного основного картриджа або як запасний, на період заправки основного картриджа.

Зрозуміло, що у такому разі картридж слід розглядати як звичайну запасну частину, придбану для підтримання об’єкта необоротних активів у робочому стані.