24.05.2010

Інформаційна сторінка

Новини

ОСОБЛИВОСТІ АДМІНІСТРУВАННЯ ЗБОРУ ЗА СПЕЦІАЛЬНЕ ВОДОКОРИСТУВАННЯ У 2010 РОЦІ

ДПАУ в

листі від 07.05.2010 р. № 9040/7/15-0817 роз’яснила особливості адміністрування збору за спеціальне водокористування у 2010 році у зв’язку з прийняттям Закону України «Про Державний бюджет України на 2010 рік» від 27.04.2010 р. № 2154-VI (далі — Закон про держбюджет).

Так, проаналізувавши положення

Закону про держбюджет, ДПАУ повідомила, що порядок обчислення та сплати збору за спеціальне водокористування у 2010 році не змінюється.

З дня набуття чинності

Законом про держбюджет, тобто з 30.04.2010 р., при обчисленні податкових зобов’язань щодо збору за відповідні податкові (звітні) періоди 2010 року платники мають застосовувати нормативи збору за спеціальне водокористування згідно з додатком 2 «Нормативи збору за спеціальне водокористування в частині використання поверхневих вод» до Закону України від 03.06.2008 р. № 309 із застосуванням коефіцієнтів 1,439 та 1,143.

ДПАУ також зазначила, що особливості адміністрування збору за спеціальне водокористування в частині застосування коефіцієнта по збору за спеціальне водокористування у 2010 році, викладені в

листі ДПАУ від 11.02.2010 р. № 2689/7/15-0817, діяли до 30.04.2010 р .

 

ЗАСТОСУВАННЯ ТИПОВИХ ФОРМ ОБЛІКОВИХ ДОКУМЕНТІВ У БУДІВНИЦТВІ

Мінрегіонбуд у

листі від 16.03.2010 р. № 12/19-3-9-14-295 роз’яснив особливості заповнення нових типових форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» і № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» у будівництві:

1) ці форми підлягають

обов’язковому застосуванню при проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи між замовниками та виконавцями робіт з будівництва, що здійснюється за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємств, установ і організацій державної власності;

2) у випадку здійснення

поточного ремонту господарським способом застосовувати форми № КБ-2в і № КБ-3 не обов’язково;

3) за згодою сторін договору форми № КБ-2в і № КБ-3

можуть заповнюватися і з іншою, ніж щомісячною, періодичністю. Мінрегіонбуд не наполягає на складання цих форм щомісячно, а тільки зазначає традиційність такого облікового періоду;

4) використання

журналу обліку виконаних робіт (форма № КБ-6) не є обов’язковим.

У

листі також зазначено, що приклад оформлення типових форм при виконанні будівельних робіт із застосуванням матеріалів поставки замовника наведено на с. 27 — 38 збірника офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» 2010, лютий, № 2, а порядок урахування зворотних сум у типових формах наведено на с. 60 — 61 збірника «Ціноутворення у будівництві» 2008, лютий, № 2.

 

ФУНКЦІОНАЛЬНЕ ОБСТЕЖЕННЯ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

Головне управління держслужби України

наказом від 30.03.2010 р. № 84 затвердило Порядок проведення функціонального обстеження органів виконавчої влади.

Цей

Порядок установлює процедуру проведення постійного аналізу відповідності завдань та функцій органів виконавчої влади чинному законодавству, а також відповідності внутрішньої структури органів виконавчої влади покладеним на них завданням та функціям з метою усунення з практики їх діяльності внутрішніх суперечностей, дублюючих функцій та функцій, що не належать до сфери їх повноважень.

Проведення функціонального обстеження органів виконавчої влади, аналіз та узагальнення його результатів здійснюватиме Головдержслужба.

Наказ № 84

зареєстровано в Мін’юсті 26.04.2010 р. за № 306/17601 і набуде чинності з дня його офіційного опублікування.

 

ПЕРІОДИЧНІСТЬ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПОСАДОВИХ ОСІБ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ І ДЕПУТАТІВ МІСЦЕВИХ РАД

Головне управління держслужби України

наказом від 28.04.2010 р. № 113 унесло зміни до Порядку ведення електронного обліку посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, які пройшли підвищення кваліфікації, затвердженого наказом Головного управління держслужби України від 18.03.2010 р. № 74, в частині встановлення нової періодичності підвищення кваліфікації посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад.

Так, установлено таку періодичність підвищення кваліфікації:

1) за професійними програмами для:

— сільських, селищних, міських голів, голів і заступників голів районної, районної в місті, обласної ради, секретарів сільської, селищної та міської ради — протягом першого року здійснення повноважень;

— інших посадових осіб — один раз на п’ять років;

— уперше призначених посадових осіб — протягом року після призначення;

— депутатів місцевих рад — не менше одного разу протягом строку здійснення повноважень;

2) за програмами постійно діючих, короткотермінових семінарів, тренінгів для всіх категорій — відповідно до потреб та плану-графіка підвищення кваліфікації на поточний рік.