24.06.2019

Кабмін підвищив оклади посадових осіб та службовців ОМС

19.06.2019 р. Кабмін прийняв постанову «Про внесення змін у додатки до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268», якою викладені у новій редакції схеми посадових окладів посадових осіб та службовців органів місцевого самоврядування (додатки 48 — 55 до постанови № 268).

Крім того, підвищені розміри надбавок до посадових окладів за ранги посадових осіб ОМС, установлені додатком 57 до постанови № 268. Нагадаємо, що проект цієї постанови пропонував переглянути розміри надбавок за ранги посадових осіб місцевого самоврядування, встановивши їх на рівні розмірів держслужбовців.

На час підготовки номера текст постанови не оприлюднено. Детальніше про всі зміни читайте в наступних номерах нашого журналу.

Новий Порядок розслідування та обліку нещасних випадків

Кабмін постановою від 17.04.2019 р. № 337 затвердив новий Порядок розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві (далі — Порядок). Він набирає чинності 01.07.2019 р. і одночасно втрачає силу його попередник.

Новий Порядок однозначно відрізняється від того, що діяв до нього. Серед того, що «кидається в очі», можна відзначити:

• надано можливість протягом 3 років з дати отримання Акта розслідування за формою Н-1 звернутися для призначення повторного розслідування (спецрозслідування) у зв’язку з незгодою з обставинами та причинами настання нещасного випадку та/або гострого професійного захворювання (отруєння);

• затверджено порядок складання санітарно-гігієнічних характеристик умов праці та вимог до них;

• збільшено строки проведення розслідування, надання документації тощо;

• змінено переліки обставин, за яких нещасний випадок визнається пов’язаним і непов’язаними із виробництвом.

Також значно збільшилась кількість додатків до Порядку (з 8 до 28). Серед нових документів затверджені, зокрема, форми протоколів засідання комісії, огляду місця нещасного випадку; екстреного повідомлення про звернення потерпілого; документація, пов’язана зі складанням санітарно-гігієнічних характеристик умов праці. На Урядовому порталі анонсовано, що новий Порядок передбачає, зокрема, спрощення процедури оформлення документів, необхідних для встановлення факторів, що пов’язують нещасний випадок чи захворювання із професійною діяльністю. Так це чи ні, з’ясуємо при більш детальному огляді документа — в одному із наступних номерів нашого журналу.