06.10.2025

Працівник оплатив послуги Нової пошти: як відшкодувати витрати?

Працівник надіслав Новою поштою документи, які стосувалися діяльності установи, та оплатив послуги власним коштом. Як правильно відшкодувати ці витрати працівнику? Які документи він має надати до бухгалтерської служби? Чи повинен працівник складати авансовий звіт? Яким чином відобразити такі операції в бухгалтерському обліку?

Які умови відшкодування витрат працівнику?

Найкращий варіант — коли працівник виконує певні завдання установи за рахунок коштів (авансу) бюджетної установи. Проте на практиці працівникам часом доводиться здійснювати витрати на господарські потреби установи власним коштом. У такому разі працівник має право на отримання відшкодування понесених ним витрат. Це право гарантовано ст. 1160 ЦКУ*.

* Цивільний кодекс України від 16.01.2003 № 435-IV.

Тож у ситуації нашого читача відшкодування витрат працівника за послуги Нової пошти — цілком правомірна операція.

Та головна умова отримання відшкодування працівником — витрати мають бути підтверджені документально. Причому працівник повинен надати саме оригінали підтвердних документів. Зокрема, таким підтвердним документом може бути чек РРО.