26.10.2009

Операції з корпоративною карткою

Відповідь на запитання

Операції з корпоративною карткою

 

Добридень! Передплачую «Бухгалтер & Комп’ютер» уже другий рік, тому, коли виникла скрута, відразу вирішила вам написати. Річ у тім, що директор хоче оформити корпоративні картки для деяких працівників. Як правильно відображати операції щодо них в «1С:Бухгалтерії 8»?

О. Левченко, м. Луцьк

Відповідає Ганна САРАЄВА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Без сумніву, корпоративна картка — незамінний і дуже зручний засіб розрахунків для підприємств. При її оформленні банк відкриває окремий рахунок, до якого випускає пластикову картку. Для кожної картки власником рахунка є підприємство, а держателем — конкретний працівник. Тому всі операції за корпоративною карткою вважаються видачею під звіт грошових коштів працівнику — держателю корпоративної картки.

 

ПОПОВНЕННЯ РАХУНК

а

Корпоративні картки можуть бути як дебетові, так і кредитові. За дебетовими картками можна витрачати в межах залишку коштів на поточному рахунку в банку. Перерахування грошей на дебетову корпоративну картку оформляється документом «

Платежное поручение исходящее» з видом операції «Перевод на другой счет организации» (рис. 1).

Грошові кошти на корпоративній картці обліковуються на субрахунках 313 «Інші рахунки в банку в національній валюті» та 314 «Інші рахунки в банку в іноземній валюті».

Якщо картка кредитова, то зарахування наданого банком кредиту оформляється документом «

Платежный ордер поступление денежных средств», операція «Расчеты по кредитам и займам». У реквізиті «Счет расчетов» вкажемо субрахунок 601 «Короткострокові кредити банків у національній валюті» (рис. 2).

 

Оформлення витрат держателя картки

Зняття грошових коштів з корпоративної картки оформляють документом «

Платежное поручение исходящее» з видом операції «Перечисление денежных средств подотчетнику». У реквізиті «Подотчетное лицо» слід вказати працівника, на якого було випущено картку.

На всі здійснені за карткою витрати працівник повинен скласти авансовий звіт, який вноситься до інформаційної бази однойменним документом (рис. 3). Заповнюючи «

Авансовый отчет» на закладці «Авансы» обов’язково вкажіть банківський документ, яким було перераховано грошові кошти на корпоративну картку працівника.

Оплата послуг банку з відкриття спеціального карткового рахунка та його обслуговування до інформаційної бази вводиться документами «

Платежное поручение исходящее» або «Платежный ордер на списание денежных средств» з видом операції «Прочее списание безналичных денежных средств».  

Як бачите, усе доволі просто. Чекаємо ваших листів за адресою

bk@id.factor.ua або на форумі редакції www.bk.factor.ua/forum . Успіхів у роботі!