22.02.2010

«Бест-Звіт» розширює горизонти

Стаття

«Бест-Звіт» розширює горизонти

 

Про те, що електронна звітність — універсальний механізм здавання звітів, можна розповідати довго. Але краще, як кажуть, один раз здати, ніж сто разів почути або прочитати про те, як це робиться. Тим більше що список фондів та державних органів, до яких можна відправити звіти в електронному вигляді, постійно розширюється.

Людмила СВІРЬ, консультант «Б & К»

 

У лютому 2010 року у програмі «БЕСТ-ЗВІТ ПЛЮС 8.83» відкрита можливість подавати електронні звіти до Держкомстату безпосередньо на його приймальний шлюз без використання послуг спецоператора. Процедура створення та підготовки звітів проста й автоматизована. Щоб розпочати відправляти звітність електронною поштою, вам не потрібно укладати жодних договорів та робити будь-яких додаткових дій. Усе, що вам потрібно, це мати ключі ЕЦП та встановити програму «БЕСТ-ЗВІТ ПЛЮС». Ознайомитися з переліком звітності, яка доступна для подання в електронному вигляді, можна на сайті

http://www.ukrstat.gov.ua/elektr_zvit/formi.htm.

Також у лютому 2010 року змінено процедуру реєстрації нових абонентів, які виявили бажання подавати звітність через Інтернет до ПФУ. Тепер не потрібно укладати договір на обслуговування в системі подання електронних звітів до ПФУ з ІЦ СПОВ ПФУ. У лютому для приєднання до цього договору досить відправити підписаний електронним цифровим підписом електронний документ «

Картка приєднання до Договору про супровід електронних звітів у системі подання електронних звітів до ПФУ». Після отримання на свою електронну адресу Квитанції № 2 з повідомленням про збереження документа на районному рівні страхувальник може відправляти звіт на приймальний шлюз ПФУ.

 

Це останні відомості з «полів» електронної звітності. Ми і надалі триматимемо вас у курсі останніх змін у цій сфері. Успіхів у роботі!