11.04.2011

Новини&Програми

Новини

 

Новини від «1С»: запуск сервісу здавання електронної звітності та нова конфігурація

Фірма «1С» оголосила про запуск сервісу здавання електронної звітності для користувачів продуктів економічного призначення фірми «1С» для України. Сервіс здавання електронної звітності (СЕЗ) — це спільна розробка фірми «1С» та компанії «Бест Звіт», що являє собою програму «1С-Звіт», розроблену компанією «Бест Звіт», та засоби інтеграції цієї програми з типовими конфігураціями фірми «1С».

Сервіс СЕЗ надає користувачам програмних продуктів економічного призначення фірми «1С» для України можливість безпосередньо з типових конфігурацій:

— сформувати регламентовану звітність до різних державних органів;

— перевірити заповнення (за допомогою вбудованих камеральних перевірок) та роздрукувати документи;

— зашифрувати і підписати електронним цифровим підписом;

— відправити звіти до контролюючих органів та отримати квитанцію про доставку звіту за призначенням;

— зберегти на електронних носіях.

У користувачів програмних продуктів економічного призначення фірми «1С» для України додатково до поточних можливостей формування звітності з’являється можливість використання сервісу СЕЗ. Користувачі зможуть самостійно вибрати варіант використання підсистеми регламентованої звітності: традиційну підсистему або сервіс СЕЗ. При розробленні ставилося завдання не погіршити існуючі сервіси формування регламентованої звітності, а розвинути й розширити їх. Тісна інтеграція сервісу СЕЗ із типовими конфігураціями дозволяє передавати дані облікової системи без створення проміжних файлів експорту, а також отримувати розшифровки сум показників звітів сервісу СЕЗ у програмі «1С».

Після введення сервісу СЕЗ у промислову експлуатацію із типових конфігурацій не видалятимуться існуючі підсистеми регламентованої звітності. Традиційна підсистема здавання регламентованої звітності залишатиметься в колишньому обсязі, і користувачі зможуть працювати з традиційною підсистемою. У подальшому до традиційної підсистеми регламентованої звітності не планується додавати нові регламентовані звіти, а також можливість експортування даних у зовнішні файли тощо, водночас уже реалізовані функціональні можливості підтримуватимуться в актуальному стані.

Фірма «1С» проводила попереднє тестування сервісу СЕЗ серед своїх партнерів для перевірки працездатності та зручності використання сервісу СЕЗ на реальних даних облікових систем підприємств наших партнерів. У фінальній версії враховано отримані під час тестування зауваження та пропозиції.

Докладніше про умови передплати сервісу СЕЗ можна дізнатися на сайті

1с.ua.

Крім того, фірма «1С» повідомила про випуск 21.03.2011 р. нового прикладного рішення «1С:Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України». Локалізацію конфігурації виконано компанією «ХВОЯ інтегра» (м. Одеса) на замовлення фірми «1С».

Продукт «1С:Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України» призначено для використання на підприємствах з такими напрямками діяльності: виробництво продукції, надання послуг (сервіс), підрядні (проектні) роботи, торгівля.

Прикладне рішення «Управління невеликою фірмою для України» орієнтоване на роботу від одного-двох до десяти користувачів та являє собою рішення для автоматизації операцій обліку та управління:

— виконання робіт, надання послуг;

— виробництво продукції;

— маркетинг і продажі;

— постачання та закупівлі;

— запаси та склад;

— грошові кошти;

— необоротні активи;

— фінанси;

— кадри та розрахунки з персоналом.

Конфігурація «Управління невеликою фірмою для України» не містить таких функцій, як бухгалтерський та податковий облік, але цей продукт можна буде використовувати разом з програмою «1С:Бухгалтерія 8 для України». Обмін даними з програмою «1С:Бухгалтерія 8 для України» буде доступний після випуску нової редакції конфігурації «Бухгалтерія для України». Спільна робота конфігурації «Управління невеликою фірмою для України» з редакцією 1.1 конфігурації «Бухгалтерія для України» не підтримується.

Прикладне рішення «Управління невеликою фірмою для України» розроблено на версії 8.2 платформи «1С:Підприємство» в режимі керованої прикладної програми.

Джерело: 1с.ua

 

Оновлення програми «Бест Звіт Корпорація»

Компанія «Бест Звіт» випустила пакети оновлень 7.98.006 та 7.99.000 для своєї програми «Бест Звіт Корпорація».

Пакетом оновлень 7.98.006 у модулі «Єдиний внесок» до уточнень та додаткових роз’яснень від ПФУ в таблиці 1 скасовано автоматичне заповнення рядків 4.1.1, 4.1.3, 5.1 і 5.3. Дані до цих рядків потрібно вносити вручну.

Також цим оновленням у програмі внесено зміни до існуючих і додано нові форми до розділу «Держказначейство».

Оновлення 7.99.000 є кумулятивним та включає всі попередні оновлення (7.98.001 — 7.98.006). Крім того, цим оновленням змінено всі бюджетні довідники відповідно до наказу Міністерства фінансів від 14.01.2011 р. № 11 та згідно із законом про Державний бюджет України на 2011 рік. Також зазнав змін модуль «Єдиний внесок»: унесено зміни до структури DBF для таблиці 6; у таблиці 1 у рядку 7.1.2 змінено показник з «36,6%» на«36,3%»; відкориговано контроль у таблиці 2.

Крім цього, оновленням унесено нові форми до розділів «Держказначейство», «Національна академія аграрних наук (УААН)», а також до деяких форм розділів «Держказначейство» та «Первинні документи».

Скачати пакети оновлень можна за відповідним посиланням на сторінці

http://www.bestzvit.com.ua/updates/index.shtml .

Джерело: bestzvit.com.ua

 

Останнє оновлення OPZ — версія 1.29.9

На офіційному сайті ДПАУ (

www.sta.gov.ua) стало доступним оновлення версії 1.29.9 від 15 березня 2011 року до програми OPZ, широко відомої також під назвою «Податкова звітність». Розміри оновлення — 2,48 Мбайт.

Це оновлення встановлюється тільки на релізи системи 1.29 (крім версії 1.29.3 — перед установленням доповнення на версію 1.29.3 необхідно встановити версію 1.29.3.1).

Оновленням версії 1.29.9 додано можливість подання копій документів, що формуються засобами системи, до іншого органу ДПС.

Крім того, було внесено виправлення до деяких існуючих форм, шаблонів та даних у розділах «Схема даних», «Форми для введення» і «Документи для друку».

Також звертаємо увагу, що після установлення оновлення для кожного підприємства слід ОБОВ’ЯЗКОВО ввійти до меню «Довідники» — «Довідник документів» і позначити всі потрібні вам звіти, після чого натиснути на кнопку — «Зберегти», а також для кожного підприємства в меню «Сервіс» виконати «Синхронізацію журналу документів»!

Джерело: opz.org.ua