23.05.2011

Порядок на панелі Windows

Відповідь на запитання

Порядок на панелі Windows

 

Шановна редакціє! Я працюю з пакетом MS Office 2007. Кожного разу при відкритті нового файлу в програмі Excel у мене на панелі завдань Windows з’являється додатковий значок. Отже, якщо я відкриваю п’ять документів, на панелі завдань з’являється п’ять значків Excel. Під час роботи з великою кількістю файлів це незручно, особливо, якщо користуватися ноутбуком з маленьким екраном. Підкажіть, чи можна зробити так, щоб усі файли в Excel відкривалися в одній копії програми? Спасибі.

Олександра Прохорова, головний бухгалтер, м. Полтава

Відповідає

Микола КАРПЕНКО, канд. техн. наук, доцент кафедри прикладної математики та інформаційних технологій Харківської національної академії міського господарства

 

Це запитання я не раз чув від користувачів Excel 2007 та Excel 2010. Але, перш ніж відповісти на нього, поясню докладніше про що йдеться. Ситуація така. У ранніх версіях MS Excel кожний відкритий документ займав окреме вікно, і всі вони були зібрані всередині одного загального вікна програми. При цьому на панелі завдань Windows була присутня тільки одна іконка Excel. Для переключення між документами можна було використовувати комбінацію «

F6» або звернутися до меню «Окно». В останніх версіях Excel при відкритті нового документа з’являється додатковий значок на панелі завдань. Наприклад, якщо я відкрию два документи, то панель завдань Windows виглядатиме, як зображено на рис. 1. У цьому випадку переключення між документами можна здійснювати «класичним» способом або комбінацією «Alt+Tab» (перехід між завданнями Windows).

У такому підході є певний сенс. Наприклад, в операційній системі Windows 7 при включеному інтерфейсі Aero відбувається автоматична оптимізація кількості іконок на панелі завдань. У системі Windows XP такої функції немає, і при великій кількості відкритих документів виникає проблема: у деякий момент іконки тієї самої програми займають увесь простір панелі, працювати стає незручно.

Насправді вирішити проблему дуже просто. У додатках MS Office є спеціальний параметр. Він визначає, як потрібно показувати відкриті документи — у вигляді одного вікна чи декількох іконок на панелі. Щоб змінити цей параметр у програмі Excel 2007 (2010) робимо так:

1) клацаємо по кнопці «

Office», потім по кнопці «Параметры Excel» (рис. 2). Відкриється вікно, як зображено на рис. 3;

2) у цьому вікні переключаємося на закладку «

Дополнительно»;

3) у групі «

Экран» прибираємо галочку біля параметра «Показывать все окна на панели задач».

Усе, тепер незалежно від кількості відкритих документів на панелі буде видно тільки один значок MS Excel. До речі, у такий самий спосіб можна змінити параметр відображення й у програмі MS Word.

Важливо! Параметри

«Показывать все окна на панели задач» у програмах Word і Excel не залежать один від одного. У кожному додатку цей параметр потрібно встановлювати індивідуально.

Ті, хто працює в MS Office 2003, змінити спосіб відображення вікон в Excel або Word можуть так:

1) викликаємо меню «

Сервис  Параметры…»;

2) у вікні настройок переходимо на закладку «

Вид»;

3) прибираємо галочку біля параметра «

окна на панели задач».

 

Успішної роботи! Чекаю ваших запитань, зауважень та пропозицій на

bk@id.factor.ua або на nictomkar@rambler.ru .