18.08.2008

Податок на прибуток. Витрати на придбання ліцензії включаються до валових витрат

Відповідь на запитання

Роз’яснює ДПІ у Дніпровському районі м. Києва

 

Витрати на придбання ліцензії включаються до валових витрат

 

Наше підприємство — платник податку на прибуток отримало ліцензію на автоперевезення. Чи відносяться витрати на придбання ліцензії до валових витрат?

 

Скажемо відразу, що

витрати на придбання ліцензії можна відносити до валових витрат.

Звернемось до

Закону про податок на прибуток.

Так, відповідно до

п.п. 5.4.7 Закону про податок на прибуток до валових витрат включаються будь-які витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів, виданих державними органами для ведення господарської діяльності, включаючи плату за реєстрацію підприємства в органах державної реєстрації, зокрема в органах місцевого самоврядування, їх виконавчих органах, крім витрат на придбання торгових патентів, установлених Законом про податок на прибуток; витрати на придбання ліцензій та інших спеціальних дозволів на право здійснення за межами України вилову риби та морепродуктів, а також надання транспортних послуг.

Таким чином, до валових витрат можна включати будь-які витрати на придбання ліцензій, виданих державними органами для ведення господарської діяльності.

 

Наталія КИРПА,
 начальник відділу масово-роз’яснювальної роботи та звернень громадян