25.08.2008

Калейдоскоп документів. Забезпечення якості на підприємствах ресторанного господарства

Калейдоскоп документів від 22.07.2008 р. № 295

Забезпечення якості на підприємствах ресторанного господарства

 

Нагадаємо, що

Порядком проведення перевірок у суб’єктів господарювання сфери торгівлі та послуг, у тому числі ресторанного господарства, якості продукції, дотримання обов’язкових вимог щодо безпеки продукції, а також дотримання правил торгівлі та надання послуг, передбачено в тому числі перевірку якості та безпеки продукції. Водночас за виготовлення чи реалізацію продукції, що не відповідає вимогам нормативних документів, Законом про захист прав споживачів у редакції від 01.12.2005 р. № 3161-IV передбачено низку заходів — від заборони на реалізацію непридатної продукції до закриття підприємства і накладення відповідних штрафів. Про те, як проводяться перевірки відповідно до цього Закону, див. ком. «Довгоочікуваний порядок проведення перевірок органами Держспоживстандарту» і статтю «Як проходитимуть перевірки щодо захисту прав споживачів» // «БТ», 2006, № 50, с. 5, 15.

Щоб цього не відбулося, Мінекономіки затвердив

Методичні рекомендації щодо забезпечення якості та безпеки товарів і послуг підприємств ресторанного господарства. Вони призначені для використання господарюючими суб’єктами у сфері ресторанного господарства при розробленні систем забезпечення якості та мають рекомендаційний характер. Вони можуть також стати у пригоді й суб’єктам ресторанного бізнесу, які працюють у готельному бізнесі.

У

Методрекомендаціях визначено методи оцінки якості кулінарної продукції та послуг ресторанного господарства в цілому , а також наведено переліки показників оцінки якості та безпеки кулінарної продукції і послуг ресторанного господарства. Крім цього, Мінекономіки в наказі зазначив переліки документів (ГОСТи, ДСТУ, СТСЭВ тощо), якими для цієї мети слід керуватися.

Наказ

набув чинності 22.07.2008 р.

(Наказ Міністерства економіки України від 22.07.2008 р. № 295)