07.07.2008

Калейдоскоп документів. Немає найманих працівників — немає звіту до Пенсійного фонду

Калейдоскоп документів від 18.03.2008 р. № 4674/03-30

Немає найманих працівників — немає звіту до Пенсійного фонду

 

Пенсійний фонд ще раз підтвердив свою позицію, викладену в

листі від 03.12.2007 р. № 19395/03-30 (див. ком. «Якщо підприємство не використовує працю найманих працівників, пенсійну звітність подавати не потрібно — ліберальне роз’яснення Пенсійного фонду» // «БТ», 2008, № 5, с 10).

Фонд вважає, що

юридичні особи, які перебувають на обліку в органах ПФУ, але не мають статусу страхувальника, не є платниками страхових внесків, а отже, не зобов’язані подавати щомісячну звітність до органів Пенсійного фонду.

(Лист Пенсійного фонду України від 18.03.2008 р. № 4674/03-30)