01.09.2008

Калейдоскоп документів. Про надання висновку аудитора в частині достовірності та повноти ліквідаційного балансу

Калейдоскоп документів від 29.05.2008 р. № 4518

Про надання висновку аудитора в частині достовірності та повноти ліквідаційного балансу

 

Держпідприємництва відповів на запитання про необхідність подання держреєстратору для проведення реєстрації припинення юридичної особи висновку аудитора з питання достовірності та повноти ліквідаційного балансу.

Перелік документів, що обов’язково подаються держреєстратору для проведення держреєстрації припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, установлено

частиною першою ст. 36 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців» від 15.05.2003 р. № 755-IV. Частиною другою цієї статті також визначено, що у випадках, установлених законом, крім документів, передбачених частиною першою цією статті, додатково подається висновок аудитора щодо достовірності та повноти ліквідаційного балансу.

У свою чергу,

ст. 20 Закону України «Про господарські товариства» від 19.09.91 р. № 1576-XII, що визначає порядок проведення ліквідаційних заходів, установлено, що достовірність і повноту ліквідаційного балансу має бути підтверджено аудитором (аудиторською фірмою), за винятком товариств з річним господарським оборотом менше 250 нмдг.

(Лист Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 29.05.2008 р. № 4518)