12.04.2010

Реклама алкоголю і тютюну у ЗМІ: нюанси від Мін’юсту

Лист від 25.02.2010 р. № 32-32-69

Реклама алкоголю і тютюну у ЗМІ: нюанси від Мін’юсту

 

Нагадаємо,

що з 1 січня 2010 року набрали чинності зміни, унесені Законом України від 18.03.08 р. № 145-VI до Закону України «Про рекламу» від 03.07.96 р. № 270/96-ВР, якими заборонено рекламу алкогольних напоїв і тютюнових виробів, знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, зокрема в усіх друкованих засобах масової інформації (крім спеціалізованих видань).

Мін'юст (ураховуючи роз'яснення Комітету ВРУ з питань свободи слова та інформації щодо визначення видання як спеціалізованого) повідомив, що

видання може вважатися спеціалізованим за наявності зазначення у свідоцтві про державну реєстрацію спеціальної категорії читачів та/або тематичної спрямованості.

Тому засновникам друкарських ЗМІ, що мають намір зареєструвати/перереєструвати відповідне друковане ЗМІ, Мін'юст рекомендує виходити з того, що критеріями віднесення певного друкованого засобу масової інформації до спеціалізованих видань, в яких дозволяється реклама алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів, можуть бути

наявність і зазначення у свідоцтві спеціальної категорії читачів (осіб, які здійснюють господарську діяльність у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв і тютюнових виробів) та/або спеціальної тематичної спрямованості (висвітлення питань виробництва, обігу та споживання алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів), виду видання за цільовим призначенням — спеціалізоване.

Реєстраційний збір за реєстрацію подібних змін становить

20 % установленого реєстраційного збору.

(Лист Мін'юсту від 25.02.10 р. № 32-32-69)