28.03.2011

Печатка на податкових накладних при перереєстрації

Відповідь на запитання

Печатка на податкових накладних при перереєстрації

 

Чи може платник податку, який здав печатку у зв'язку з перереєстрацією організаційної форми та назви, ставити нову печатку (з новою назвою) на податковій накладній, у разі якщо анулювання старого Свідоцтва не відбулося, а початок дії нового Свідоцтва ще не настав?

 

Згідно з

п. 1 р. IV Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом ДПАУ від 22.12.10 р. № 978, перереєстрація платника ПДВ проводиться та Свідоцтво підлягає заміні у разі виникнення змін у даних платника ПДВ, які стосуються коду ЄДРПОУ, податкового номера, що надається податковими органами, та/або найменування (прізвища, імені, по батькові), та/або місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, і якщо зміни не пов'язані з припиненням платника ПДВ, крім випадків, визначених п.п. 16.1 п. 16 р. III цього Положення.

Для заміни Свідоцтва платник ПДВ зобов'язаний у двадцятиденний строк після виникнення змін подати до податкового органу, в якому перебуває на обліку, додаткову реєстраційну заяву з позначкою «

Перереєстрація». До такої заяви мають бути додані Свідоцтво та всі засвідчені копії Свідоцтва. Податковий орган видає платнику ПДВ нове Свідоцтво (за новим номером) замість старого в такому самому порядку, як і при реєстрації. При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є останній день строку у 10 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «Перереєстрація».

На бажання та згідно із заявою платника ПДВ датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва може бути встановлений день до закінчення строку у 10 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «

Перереєстрація». При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є дата внесення відповідного запису до Реєстру.

Пунктами 2, 5 Порядку заповнення податкової накладної

, затвердженого наказом ДПАУ від 21.12.10 р. № 969 (далі — Порядок № 969), установлено, що податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку в податковому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ. Податкова накладна вважається недійсною у разі її заповнення іншою особою, ніж указаною у п. 2 цього Порядку.

Відповідно до

п. 16 Порядку № 969 усі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати поставку товарів (послуг), та скріплюються печаткою такого платника податку — продавця.

Оскільки датою початку дії нового Свідоцтва та датою анулювання старого Свідоцтва є останній день строку у 10 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «

Перереєстрація», то податкові накладні, що виписуються до дати початку дії нового Свідоцтва, повинні відображатися у податковому обліку з урахуванням реквізитів старого Свідоцтва відповідно до вимог ст. 201 р. V Податкового кодексу України та скріплюватись відповідною печаткою (старого зразку), що діє до дати початку дії нового Свідоцтва такого платника податку — продавця.

 

За матеріалами Єдиної бази податкових знань, розміщеної на офіційному сайті ДПАУ: www.sta.gov.ua