08.10.2012

Зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу

Постанова від 26.09.2012 р. № 885

Зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу

 

Кабмін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу (далі — Порядок, затверджений постановою КМУ від 26.05.04 р. № 693) уніс зміни:

1) викладено в новій редакції п. 4 Порядку, з якого чітко випливає, що розміщення власне тютюнових виробів на прилавку, вітрині, у боксі в торговельних точках не є їх рекламою/стимулюванням продажу;

2) перелік підстав для накладення штрафів доповнено вже передбаченими Законом України від 22.09.11 р. № 3778-VI (див. «БТ», 2012, № 17, с. 9) забороненими діями:

розміщення реклами тютюнових виробів в Інтернеті, крім призначених для осіб веб-сайтів, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів;

рекламування товарів чи послуг з використанням зображення тютюнових виробів або процесу паління тютюнових виробів;

— проведення заходів щодо безкоштовної роздачі, в тому числі для маркетингових досліджень та дегустації, обміну тютюнових виробів на будь-які інші товари, роботи та послуги;

продаж тютюнових виробів разом із будь-якими іншими товарами тощо.

(Постанова КМУ від 26.09.12 р. № 885, набуває чинності з дня опублікування)