23.09.2013

Автосервісний Техрегламент: поки що — добровільно...

Постанова від 03.07.2013 р. № 643

Автосервісний Техрегламент: поки що — добровільно...

 

Під євротехрегулювання (на сьогодні існує 20 Техрегламентів, які відповідають європейським стандартам) автосервіси поки що не потрапили. Але для них Кабмін затвердив «місцевий» Технічний регламент обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів, метою якого, зокрема, є благородний захист життя і здоров’я людини (Закон України від 01.12.05 р. № 3164-IV).

Одразу ж порадуємо тих, на кого вимоги Техрегламенту не поширюються, а саме на: (1) авторизованих виконавців, які надають послуги в період дії гарантії виробника; (2) неавторизованих виконавців, які надають послуги в дорожніх умовах (за викликом); (3) виконавців, котрі здійснюють техобслуговування і ремонт КТЗ, що використовуються підрозділами МВС, Міноборони, ДСНС, Адміністрації Держприкордонслужби, СБУ; (4) виконавців, які під час ремонту замінюють тип КТЗ, їх складових частин (систем); (5) виконавців, які надають послуги з техобслуговування і ремонту КТЗ, що відповідно до законодавства мають історичну, культурну цінність; (6) виконавців, які надають послуги за договором підряду (поки залишається загадкою, кого саме тут має на увазі КМУ); (7) автосервіси, що надають виключно послуги миття і полірування автомобілів та подібні послуги (код 45.20.3 ДК 016:2010).

Увага! Новий Техрегламент діє в тандемі з Правилами надання послуг з техобслуговування і ремонту від 11.11.02 р. № 792, які не скасовані та, як і раніше, обов’язкові для застосування.

Важливо! З 2016 року застосування вимог Техрегламенту буде обов’язковим. До зазначеної дати (зрозуміло, після набуття чинності постановою № 643) ця справа вважається добровільною.

Контроль щодо застосування Техрегламенту покладено на Мінінфраструктури.

(Постанова КМУ від 03.07.13 р. № 643 набирає чинності через 6 місяців з дня опублікування)