01.02.2016

Сучасний порядок ремонту РРО

Порядок технічного обслуговування та ремонту РРО, затверджений постановою КМУ від 12.05.04 р. № 601, «підігнали» під законодавчі реалії:

• на ремонт центру сервісного обслуговування (ЦСО) надається 7 робочих днів (а не 72 години);

• якщо гарантійний ремонт РРО не забезпечать протягом 7 робочих днів, ЦСО зобов’язаний не пізніше сьомого робочого дня з дня прийняття в ремонт РРО ввести в експлуатацію належним чином зареєстрований на суб’єкта господарювання резервний реєстратор. Зауважимо, що ДФСУ в листі від 02.11.15 р. № 23229/6/99-99-22-07-03-15 дійшла висновку: ЦСО на прохання суб’єкта господарювання (за відсутності у нього резервного РРО) повинен передати власний підмінний РРО. Суб’єкт господарювання спільно з ЦСО реєструє переданий РРО в органах ДФСУ і вводить його в експлуатацію;

• ЦСО несе відповідальність, передбачену укладеними з користувачами договорами про технічне обслуговування та ремонт реєстраторів;

• у разі зміни законодавчих вимог щодо використання реєстратора виробник (постачальник) зобов’язаний за наявності технічних можливостей здійснити його доопрацювання. Так, до 01.01.16 р. виробники повинні були доопрацювати РРО, щоб ті передавали до органів ДФСУ копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків. Про те, які РРО можна використовувати з 01.01.16 р., читайте на с. 7;

• при виявленні несправностей РРО, пошкодження засобів контролю користувач зобов’язаний повідомити про це також і до територіального органу ДФСУ, в якому він зареєстрований платником податків.

(Постанова КМУ від 20.01.16 р. № 21, діє з 23.01.16 р.)