05.09.2016

Держреєстрація речових прав на нерухомість

Кабмін скоротив перелік документів, що подаються для держреєстрації речових прав на нерухоме майно. Тепер при реєстрації речових прав на нерухоме майно немає потреби подавати документи, що перебувають у володінні державних органів. Такі документи держреєстратор самостійно буде отримувати у відповідних органів влади.

Також Кабмін визначив перелік заяв для держреєстрації речових прав на нерухоме майно, які можуть подаватися в електронній формі (зокрема, таке право надано забудовникам).

Крім того, уточнено інформацію про документи, що необхідні для державної реєстрації речових прав під час проведення державної реєстрації новоствореного об’єкта, на об’єкт, утворений у результаті поділу, виділу частки, об’єднання нерухомого майна, реєстрації права власності на підставі рішення суду та реєстрації права власності за інвесторами — фізичними, юридичними особами.

(Постанова Кабміну від 23.08.16 р. № 553, чинна з дня опублікування)