05.09.2016

Вийшов з ладу РРО? Подайте Довідку про використані РК

Чи необхідно подавати Довідку про використані розрахункові книжки (РК), які використовувалися у період виходу з ладу РРО або у разі тимчасового відключення електроенергії?

У разі виходу з ладу РРО або відключення електроенергії суб’єкт господарювання зобов’язаний використовувати книгу обліку розрахункових операцій (КОРО), здійснюючи в ній записи щодо обліку розрахункових квитанцій (п. 6 гл. 4 розд. II Порядку № 547*).

* Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затверджений наказом Мінфіну від 14.06.16 р. № 547.

Згідно з Порядком № 13** щодо всіх КОРО, що зареєстровані на господарську одиницю та які ведуться разом з РК у випадках, визначених Законом про РРО, суб’єкт господарювання зобов’язаний подавати звітність.

** Порядок подання звітності, пов’язаної з використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), затверджений наказом Мінфіну від 21.01.16 р. № 13.

У складі Звіту про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок) (форма № ЗВР-1) та Довідки про використані розрахункові книжки до органу ДФС за місцем реєстрації РК подається і звітність, пов’язана з використанням розрахункових квитанцій.

Форму Довідки наведено в додатку до Порядку № 13.

Висновок: при використанні розрахункових квитанцій на період виходу з ладу РРО або у разі тимчасового відключення електроенергії суб’єкти господарювання зобов’язані подавати Довідку про використані розрахункові книжки до контролюючих органів.

За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 109.09