26.06.2017

Комісія з реєстрації податкових накладних

Мінфін затвердив Порядок роботи комісії ДФСУ, яка прийматиме рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в ЄРПН або відмову в такій реєстрації.

Така Комісія складається з голови, заступника голови, секретаря та не менше ніж 7 членів. Усі вони є посадовими особами ДФС.

Рішення про реєстрацію чи відмову у реєстрації Комісія буде приймати шляхом голосування простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комісії є вирішальним.

Щоб прийняти рішення, Комісія буде не тільки розглядати письмові пояснення та/або копії документів, подані платником податків, та висновок контролюючого органу, а й перевіряти подані копії документів на їх достовірність шляхом звіряння даних.

Прийняте рішення про реєстрацію чи заборону реєстрації накладних:

• у день прийняття буде вноситись до ЄРПН;

• надсилається платнику ПДВ протягом 5 робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та документів для отримання дозволу на реєстрацію.

Увага! Мінфін затвердив лише внутрішній алгоритм роботи Комісії. Порядок її взаємодії із структурними підрозділами та головними управліннями ДФС мають затвердити головні податківці.

(Наказ Мінфіну від 13.06.17 р. № 566, діє з 20.06.17 р.)