12.03.2018

Положення про реєстрацію платників ПДВ: доопрацювання від Мінфіну

Наказ Мінфіну від 16.01.18 р. № 7 «Про затвердження Змін до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість»

Наказом, що коментується, Мінфін підкоригував Положення про ПДВ-реєстрацію*.

* Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затверджене наказом Мінфіну від 14.11.14 р. № 1130.

1. Перерозподіл обов’язків. Тепер контролюючі органи (а не ГУ ДФСУ) в областях і м. Києві, міжрегіональні територіальні органи забезпечуватимуть організацію роботи з реєстрації та обліку платників ПДВ, що перебувають на їх території. Крім того, разом із місцевими податківцями ці органи прийматимуть заяви на ПДВ-реєстрацію, реєструватимуть, перереєструватимуть, анулюватимуть реєстрацію платників ПДВ тощо.

2. Реорганізація — привід для анулювання. Якщо юрособа, створена в результаті перетворення, не подала в контролюючий орган протягом 10 робочих днів, що настають за датою завершення перетворення, заяву на ПДВ-реєстрацію або ПДВ-перереєстрацію, податківці після закінчення цього строку приймуть рішення про анулювання ПДВ-реєстрації юрособи, припиненої в результаті перетворення.

3. Нюанси ПДВ-анулювання. Рішення про анулювання ПДВ-реєстрації може прийматися не лише керівником, але й заступником керівника або уповноваженою особою контролюючого органу.

При цьому один з примірників рішення про ПДВ-анулювання буде зберігається не в обліковій справі платника податків, а в контролюючому органі, який прийняв рішення про ПДВ-анулювання.

У зв’язку з цим внесені зміни в додатки 5 (ф. № 6-РПДВ), 7 (ф. № 7-РПДВ) і 9 (ф. № 6-РРС) до Положення про ПДВ-реєстрацію.

Наказ набуває чинності з дня його офіційного опублікування (на момент випуску номера не опублікований).