02.06.2013

Які документи потрібні для взяття на облік у ПФУ

Лист від 14.03.2013 р. № 3243/

— Візьми ж, о ПФУ, мене на облік!

Які документи потрібні для взяття на облік у ПФУ

Лист Пенсійного фонду України
від 14.03.2013 р. № 3243/Я-4

Пенсійний фонд України розглянув <...> звернення <...> щодо взяття на облік в органах Пенсійного фонду України і в межах компетенції повідомляє.

Взяття на облік в органах Пенсійного фонду України осіб, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців», здійснюється відповідно до статті 5 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та глави 4 Порядку взяття на облік та зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 27.09.2010 р. № 21-6 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.10.2010 р. за № 995/18290 (із змінами) (далі — Порядок).

Відповідно до пункту 4.2 глави 4 Порядку платники єдиного внеску (фізичні особи), на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців», беруться на облік в органах Пенсійного фонду за місцем проживання не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від них заяви.

Заява зазначеними платниками подається в 10-денний термін із дня початку провадження відповідної діяльності або укладення трудового договору з найманим працівником чи укладення договору цивільно-правового характеру з фізичною особою.

Згідно з пунктом 4.4 глави 4 Порядку для взяття на облік в органах Пенсійного фонду фізичні особи, які займаються адвокатською діяльністю, разом із заявою подають копії таких документів:

— довідки про присвоєння ідентифікаційного номера з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків та інших обов’язкових платежів (крім осіб, які з релігійних переконань відмовилися від ідентифікаційного номера, про що мають відповідну відмітку у паспорті);

свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, виданою кваліфікаційно-дисциплінарною комісією адвокатури;

— документа, що посвідчує особу (паспорт).

Надання інших документів чинними нормативно-правовими актами не передбачено.

Директор департаменту надходження доходів
 
В. Литвиненко