22.02.2021

Актуальне запитання. Про проєкти виконавчих органів

Чи обов’язково висвітлювати на сайті міської ради: 1) усі посадові обов’язки працівників установи; 2) чи повинні зберігатися проєкти рішень сесій та виконкому після їх прийняття? Якщо згідно з «порядком забезпечення доступу до публічної інформації» та Регламенту роботи ради це не передбачено?

1. Перелік інформації, яка обов’язково має розміщуватися на сайті, визначений у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Там, зокрема, передбачено оприлюднення інформації про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) розпорядників інформації (пункт 1 частини 1) та про основні функції регіональних підрозділів суб’єктів владних повноважень (пункт 11 частини 1). Але не вимагається розміщувати інформацію про посадові обов’язки працівників установи. Отже, посадові інструкції працівників на сайті можуть бути розміщені, але законом це не вимагається.

2. Частиною 3 статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачено оприлюднення проєктів нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблених відповідними розпорядниками, не пізніш як за 10 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття. Оприлюднення проєктів здійснюється для можливості ознайомлення з ними зацікавленої громадськості та внесення пропозицій щодо їх удосконалення. Інформація про врахування думки громадськості в остаточно прийнятому документі, про хід його погодження, отримані та враховані чи не враховані зауваження може становити публічний інтерес. Тому необхідність, місце та терміни зберігання проєктів рішень після їх прийняття залежно від їхньої цінності має визначатися внутрішніми документами відповідних органів місцевого самоврядування. При цьому слід керуватися наказом Мін’юсту, розміщеним за цією адресою www.osgrm.ua/posibnyky-video/zakony-pro-arhivy/pro-zatverdzhennya-pravyl-organizatciyi-dilovodstva-ta-arkhivnogo-zberigannya-dokumentiv/.

Аналітичний центр АМУ, консультація розміщена за посиланням: www.auc.org.ua/faq?date_filter%5Bmin%5D%5Bdate%5D=&date_filter%5Bmax%5D%5Bdate%5D=&field_branch_tid=156&page=3