16.04.2007

Новини законодавства. Затверджено форми реєстраційних документів у Фонді соціального захисту інвалідів

Новини від 14.03.2007 р. № 98

Затверджено форми реєстраційних документів у Фонді соціального захисту інвалідів

Наказом Міністерства праці та соціальної політики України «Про затвердження форм документів для реєстрації роботодавців у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів та виконання ними нор-мативу робочих місць для працевлаштування інвалідів» від 14.03.2007 р. № 98

затверджено форми документів для реєстрації підприємств, установ, організацій, фізичних осіб, які використовують найману працю, у відділеннях Фонду соціального захисту інвалідів та виконання ними нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів.

Зокрема, затверджено такі форми:

— Заяву про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів

(форма 1);

— Довідку про реєстрацію роботодавця у відділенні Фонду соціального захисту інвалідів

(форма 2);

— Журнал реєстрації заяв та довідок про реєстрацію роботодавця

(форма 3);

— Рішення про зарахування (відмова в зарахуванні) кількості робочих місць для працевлаш-тування інвалідів до нормативу робочих місць

(форма 4);

— Журнал реєстрації рішень про зарахування (відмов у зарахуванні) кількості робочих місць для працевлаштування інвалідів до нормативу робочих місць

(форма 5).

Наказ набув чинності

9 квітня 2007 р.