06.12.2007

Позапланові перевірки суб’єктів господарювання торгівлі і послуг проводяться виключно на підставі скарг

Лист від 19.02.2007 р. № 1410-6-5/18

Позапланові перевірки суб’єктів господарювання торгівлі і послуг проводяться виключно на підставі скарг

Лист Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 19.02.2007 р. № 1410-6-5/18

 

У Держспоживстандарті України розглянуто <...> звернення <...> і повідомляємо наступне.

Відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів» Держспоживстандартом України розроблено Порядок проведення перевірок у суб’єктів господарювання сфери торгівлі і послуг, у тому числі ресторанного господарства, якості продукції, додержання обов’язкових вимог щодо безпеки продукції, а також додержання правил торгівлі та надання послуг (далі — Порядок), який затверджено наказом Держспоживстандарту України від 25.10.2006 р. № 311 та зареєстровано в Мін’юсті від 21.11.2006 р. № 1219/13093.

Відповідно до Порядку

перевірки проводяться посадовими особами органів у справах захисту прав споживачів на підставі затвердженого тематичного плану роботи Держспоживстандарту України, його територіальних органів у справах захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, а також на виконання наказів, розпоряджень, доручень Держспоживстандарту України.

Позапланові

перевірки суб’єктів господарювання проводяться посадовими особами виключно на підставі отриманих від споживачів звернень (скарг) про порушення суб’єктами господарювання вимог законодавства про захист прав споживачів.

Заступник голови О. Пічугін