26.02.2007

Новини законодавства. Передача документів щодо виплати допомог на дітей

Новини від 29.01.2007 р. № 32

Передача документів щодо виплати допомог на дітей

Мінпраці

наказом від 29.01.2007 р. № 32 прийняло Порядок передачі документів від страхувальників та робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності і його відділень органам праці та соціального захисту населення для продовження виплати у 2007 році застрахованим особам допомоги при народженні дитини та по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

Цим документом затверджено форму заявки на суму коштів для виплати застрахованим особам у І кварталі 2007 року допомог при народженні дитини та по догляду за дитиною до 3 років у разі їх призначення до 01.01.2007 р. Якщо заявки, подані раніше, містять усю необхідну інформацію, подавати нові не потрібно.

До 10.03.2007 р.

страхувальники зобов’язані на підставі актів передати документи одержувачів допомог при народженні дитини та по догляду за дитиною до 3 років до органів праці та соцзахисту населення за місцепроживанням застрахованих осіб. Якщо застрахована особа проживає у віддаленій від страхувальника місцевості, документи та акти (у двох примірниках) можуть надсилатися поштою з повідомленням про вручення.

Затверджено форму, за якою

до 20.04.2007 р. страхувальники зобов’язані надати до органів праці та соцзахисту інформацію про використання коштів на виплату застрахованим особам допомог при народженні дитини та по догляду за дитиною до 3 років за І квартал 2007 року.