14.05.2007

Новини законодавства. До ПФУ можна подавати звіти в електронній формі

Новини від 19.04.2007 р. № 7-7

До ПФУ можна подавати звіти в електронній формі

 

Постановою Правління ПФУ «Про затвердження Порядку подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі» від 19.04.2007 р. № 7-7

визначено порядок подання страхувальниками звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі.

Страхувальник, який бажає подавати звіти в електронній формі, інформує про це відділення ПФУ, де його зареєстровано як платника страхових внесків, листом довільної форми. До центру обробки електронних звітів надається копія цього листа, завірена печаткою, і копія розпорядчого документа про визначення посадових осіб, яким надано право проставляння електронного цифрового підпису (ЕЦП) на електронному звіті.

Електронні звіти з обов’язковими реквізитами, у тому числі з ЕЦП страхувальника (його посадових осіб), є оригіналами, мають юридичну силу, повинні зберігатися і можуть використовуватися як докази в суді або під час розгляду спорів у досудовому порядку.

Подання звітів в електронній формі дає страхувальнику

право не подавати відповідні звіти на паперових носіях.

Постанова набула чинності

8 травня 2007 року.