04.10.2007

Податок з реклами можна сплачувати з різниці між сумою податку, одержаної від замовника та сумою податку, перерахованої підрядчику

Лист від 24.09.2002 р. № 6303/6/15-3416

Податок з реклами можна сплачувати з різниці між сумою податку, одержаної від замовника та сумою податку, перерахованої підрядчику

Лист Державної податкової адміністрації України від 24.09.2002 р. № 6303/6/15-3416

 

ДПАУ розглянула лист про порядок обчислення і сплати податку з реклами і повідомляє.

Відповідно до ст. 11 Декрету КМУ від 20.05.93 р. № 56-93 «Про місцеві податки і збори» об’єктом податку з реклами (далі — ПЗР) є вартість послуг за встановлення та розміщення реклами. Платниками ПЗР є юридичні особи та громадяни. ПЗР сплачується з усіх видів оголошень і повідомлень, які передають інформацію з комерційною метою за допомогою засобів масової інформації, преси, телебачення, афіш, плакатів, рекламних щитів, інших технічних засобів, майна та одягу; на вулицях, магістралях, майданах, будинках, транспорті та в інших місцях.

Граничний розмір ПЗР не повинен перевищувати 0,1 % вартості послуг за розміщення одноразової реклами та 0,5 % за розміщення реклами на тривалий час. ПЗР сплачується під час оплати послуг за встановлення та розміщення реклами.

У разі, якщо рекламні агентства здійснюють рекламні операції з рекламодавцями чи з виробниками реклами або їх співвиконавцями на підставі договорів підряду на виконання рекламних робіт (послуг), то рекламні агентства нараховують та виділяють в документах рекламодавцям ПЗР з загальної вартості реклами. При цьому

сплата до місцевого бюджету ПЗР рекламними агентствами за такими договорами проводиться з різниці між сумою ПЗР, нарахованою і виділеною рекламодавцю в актах (звітах) чи платіжних документах, та сумою ПЗР, фактично сплаченою підрядчикам (виробникам або їх співвиконавцям) за отриману від них рекламу.

Обов’язковою умовою цього є виділення підрядчиками (виробниками реклами або їх співвиконавцями) рекламним агентствам

в первинних документах суми ПЗР окремим рядком. У разі якщо в первинних документах підрядчика відсутні виділені суми ПЗР, то рекламні агентства сплачують ПЗР з усього об’єму реклами, виконаної для рекламодавця.

Заступник голови Г. Оперенко