28.07.2008

Новини законодавства. Нове Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства

Новини від 23.06.2008 р. № 25

Нове Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства

 

Постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 23.06.2008 р. № 25

затверджено нове Положення про комісію (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації із загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням.

Згідно з

Положенням комісія із соціального страхування створюється в місячний строк після державної реєстрації підприємства, що використовує найману працю, незалежно від форм власності і господарювання при чисельності застрахованих осіб понад 15 працюючих за наймом.

Якщо кількість осіб на підприємстві

15 і менше, на загальних зборах працівників обирається уповноважений із соціального страхування підприємства, який має ті самі права та обов'язки, які покладаються на комісію.

До обов'язків

комісії належать: прийняття рішень про призначення матеріального забезпечення та надання соціальних послуг; контроль за правильним нарахуванням та своєчасною виплатою матеріального забезпечення застрахованим особам і за своєчасною сплатою та перерахуванням страхових внесків на рахунок Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності тощо.

Рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства оформляються

протоколом у день їх прийняття.

Постанова

набула чинності 25 липня 2008 року.